onsdag 16 september 2015

Speedade, utemiddag och segling

Igår var vi och träna, 
ja vi gjorde det vi orkade på bootcampen ;) 
men jag var där och jag är supernöjd med det jag prestera,
 trots att jag fick vila gång på gång ;)
Det är verkligen en kul träningsform och alla gör sitt bästa beroende på daxform 
Lerig och sandiga och dyngsura utifrån och in,
 är man helt slut efter, men totalspeedade ;) haha 
Bjuder på speedadegalningarnas "selfie"foto 
( lovat ...godkänt av vännen min som är med o tränar ;) 
-Ja men det är ju så vi ser ut höll hon med... hihi
Har bara kort från när det är vätskepaus men lovar be tränaren ta kort på oss nästa ggr 
måste vara "intressant" eller kanske inte haha, 
..att se.. 
FlåsandeStapplandeKräkfärdigSvettigTypEfterIAllt
MOI
 men tränar ändå..
Jag måste ju börja ngn stans ...
Idag ska lillskruttan segla, det är träning vid mjölkudden i Nacka så innan åkte vi och åt sushi i forum (dotterns val :)
Så seglade lillskruttan ut, dom var inte många idag ...ett 10-tal .
Lillskruttan en av dom första ut, 
dom är ju själva så långt borta när man står på stranden och kollar
 innan tränaren kommer ut till dom .
Men dom är verkligen grymt duktiga ❤️

PS.Glöm inte vara med och Gissa låta fantasin flöda i gissningsleken Guess WHat
Svaret kommer torsdag kväll :)

Hoppas din onsdag varit bäst och att du verkligen tagit hand om dig vad du än har gjort idag 
Stora Kramar och Pussar
❤️
Sanna


5 kommentarer:

  1. Såå mysigt,gottit & härligt med segling för din lillskrutta ❤️ ...
    /Kramisar!

    SvaraRadera
  2. Att vara så glad och galen efter en bootcamp, som låter som hårt arbete i ett scoutkår - bootcampen alltså, ger bonuspoäng såklart:-) Vilken cool selfie med andra ord.

    PS. Nej, ska inte fråga vad en bootcamp är, vill nämligen inte veta;-) DS.

    SvaraRadera
  3. Segling, vad nice! Men det måste vara rätt så kallt nu. :)

    SvaraRadera

♥ Det värmer att Du tar dig tiden att lämna ett meddelande ♥
Kram Susanne