onsdag 9 september 2015

Minilördag…och svaret #5

Visst var det RUBRIKS KUB :)
Underbara svar som vanligt och helt rätt prickade

Tack för alla underbara gissningar, ni är verkligen världens bästa bloggisar 
och ok nästa ggr måste jag göra det svårare eller vad säger du Sussie ;) hihi

Så hur spenderades onsdagen…
Först sov jag väldigt länge, behövdes nog ;) 

Fick reda på att jag skulle öka dosen igen för hjärtat..:/ 
känns sådär, men är glad att det finns tabletter som funkar någorlunda att hålla stil på det här hjärtat…
Sen var det iväg till jobbet för att jobba mina timmar,
 för att sen åka vidare och möta upp lillskruttan i Nacka Forum

Hon har segling idag så vi åt faktiskt där innan vi åkte vidare till seglingsklubben.
Var med och riggade båt och såg till att hon bytte om, sen var det för mig att åka hemåt..
Mannen hämtar henne när dom är klara på vägen hem från jobbet..

Det är vardagspusslet att få ihop på våra måndagar, onsdagar, torsdagar och helger med fritidsaktiviteterna för barnen, just nu.

Hur var din MiniLördag ??
Jag känner nästan att jag är värd ett stort glas Vin nu, 
eller just det semestern är ju slut…..så det blir att vänta till helgen haha
Nä då ska jag unna mig popcorn och en till polkagrisstång… 
innan dottern kommer, för man får ju bara äta godis på lördagar också ….egentligen ;)

Önskar er sötisar som tittar förbi en underbar Onsdagskväll

Puss och Kram




15 kommentarer:

  1. Yes igen!!! Jag hade rätt! :)
    Måste erkänna att det var min kära make som slängde ur sig det först när jag visade honom bilden. Är det fusk då eller??!
    Och ja! Lite svårare nästa gång tack! :)
    Jag vet att jag har läst att ett glas rödvin om dagen är bra för hjärtat! :)
    Men då somnar väl du i soffan innan lillan och maken din kommer hem. Det skulle jag göra efter en dag som din. ❤
    Tycker du kämpar på lite väl bra! Men jag vet ju tänket och känslan.
    Sov så gott inatt och vakna upp pigg till en ny vacker dag!
    Snart är det ju fredag! :)
    Stor kram goa du! ❤



    SvaraRadera
  2. Hade jag aldrig gissat!!! Så inget svårare tack ;-)
    Jag har sovit hela dagen och ska nu iväg till jobbet igen! Må så gott! Varm kram!

    SvaraRadera


  3. Men det är ju den gamla kuben, å jag mitt blindstyre såg inte.... =)
    Det är aldrig roligt att öka en medicindos men är det för det lilla hjärtat bästa så är det bara så. ♥
    Njut du av ditt vin. =)

    Stor kram från blindstyret ♥

    SvaraRadera
  4. Hihi...Hoppas du unnade dig ett glas vin ♡ ...
    /Kram fina du!

    SvaraRadera
  5. Blev det något mittiveckan vin? Kram Anette

    SvaraRadera
  6. Tänk att jag gissade rätt!!! :-) Inte roligt att behöva öka medicindosen, men bra för din kropp om doktorn säger så. Vinet lät inte helt fel... jag partajar på ostkrokar ikväll ;-) Nacka... Nacka köpcentrum har jag ett minne ifrån som treåring. Vi skulle dit och köpa en ny trehjuling för en bil hade backat över den jag hade... Bodde ett antal år som barn i Saltsjö-Boo. Men det är länge sedan nu... bott i Norrland största delen av mitt liv. :-) Härlig kväll till fina dig!/Kram

    SvaraRadera
  7. Tjohooooo - jag gissade rätt!!
    Tråkigt att behöva ta mer medicin men bra att det finns medicin som funkar för dig! Mitt hjärta har varit lite oroligt på sistone och det är sååååå tråkigt att inte må bra och då är ju medicin som funkar toppen!!
    Kram

    SvaraRadera
  8. Oooops! Nej jag tycker inte alls att du ska göra svårare gissninglekar, absolut inte om man säger så. Får väl tröste mig med att jag vann för första och enda gången förra veckan;)

    Det kan inte vara lätt att pussla ihop jobb, barn fritidsaktiviteter med mera. Avundas er inte kan jag säga. Å jag hade nog ändå tagit den där vinaren (efter alla skjuts och hämtning alltså). Den var du väl värd. Å det sagt av en som t o m glömt att det är lill-Lördag. Ooooops - ska genast åtgärdas;-)

    SvaraRadera
  9. Länge sedan jag var här; comsi påminde mig :-) önskar dig god verkan med tabletten och att du i övrigt har det bra :-)
    kram

    SvaraRadera
  10. Hoppas du tog dig ditt glas vin för det var du säkert värd.
    Detta pusslande med alla tider hit och dit kan ju ta knäcken på oss vanliga dödliga.
    Lugn och ro är en brist vara i mitt liv.

    Kul med tävlingen. Tyvärr så hann jag inte med denna gången. Hoppas det blir flera tävlingar.

    Kram Kram

    SvaraRadera
  11. woop woop... yes! jag gissade rätt ;-)
    Tråkigt med din medicin men såklart en lättnad att det är kontroll över det

    Jag har lediga onsdagar och tog mig en härlig långpromenad med treåringen i vagnen och njöt av en frisk höstmorgon sen tvingade jag med mannen till Ica Maxi hehe...


    Kram Sandra

    SvaraRadera
  12. Haha ja men nuuuu ser jag ju det fniss fniss!

    Men åh vad kul med segling!!! Sånt gillar jag!

    Hoppas medicinen fungerar bra och att du får kontroll över det.

    Ett glas vin låter som en bra idé! Jag missade lill-lördag igår så kanske tar det idag istället :-)

    Kram Malin

    SvaraRadera
  13. Haha, nog gäller det att länsa godisskålen när barnen inte är hemma ;)
    Ta hand om dig vännen.
    Kram fina.

    SvaraRadera
  14. Äh, inte behöver man vänta till helgen för ett glas vin, lite vardagslyx kan aldrig skada ;);)
    Fin kväll till dig !!
    Kram Pia

    SvaraRadera
  15. Önskar dig en härlig fredag.

    SvaraRadera

♥ Det värmer att Du tar dig tiden att lämna ett meddelande ♥
Kram Susanne