onsdag 2 september 2015

Läsa i choklad, Galenmamman ;) och ett Svar på #5


- Mamma är det samma med choklad sump som med te o kaffe ? 
Lillskruttan visar mig botten av sin mugg och där syns klart ett hjärta ❤️ 
Ser ni ??
- Det betyder nog kärlek, en massa kärlek  tror du inte det ??, säger jag 
- Härligt ❤️ men det har jag ju redan, kan det bli mer ?  Snörvlar lillskruttan
- Det kan alltid bli mer svara jag !! 
- Skönt svarar min febriga lillskrutta och somnar igen

Och nu känner jag mig inte alls bra heller, hängig och så ont i hals :/ 
Ngt jag inte har tid med, 
så vad ska jag göra när citron ingefära och honung inte hjälper . 
Kan lova att det var inte kul när jag tittade i spegeln för att se ner i halsen,
 totalt röd och igensvullen … 
Inte så konstigt att det inte går att äta ngt och knappt prata
Ja ni ska vara glada att jag inte tog kortet så ni fick se rakt ner i halsen haha ..
Räckte med denna tok bild  som dottern tog när jag försökte se ngt i spegeln haha
Galenmamman bjuder jag på, vi som älskar att spexa framför kameran ..

Så till Guess What ?? 
Det var många som hade rätt :)
Det var ju en Lampa, 
som min mamma köpt på Ikea, tyckte den var lite rolig..
Stort
Grattis 
TILL

Bästaste…

Bloggar verkligen värda att besöka, för er som inte gjort det än
En stor cyber KRAM till er sötnosar

Och tack alla som var med och gissade, nästa ggr blir det lite svårare ;)

PUSS till er sötnosar som tittar förbi

9 kommentarer:

  1. Yes!!! Jag hade rätt! :)
    Riktigt schysst bild...haha...!
    Jag har då aldrig lyckats hitta nått som fungerar mot ond hals. Bara att rida ut stormen så att säga.
    Hoppas verkligen att du blir bättre till fredag och inte missar din kickoff med jobbet!
    Det vore ju himla tråkigt.
    Krya på dig vännen! ♡
    Kram!

    SvaraRadera
  2. Yessssssss! Första gången jag lyckats gissa rätt. Yiipphhiieeeee:-))) Stort tack för länken:-) Å lampan är riktigt cool. Love it!

    Å du - halva bloggvärlden verkar ha drabbats av förkylningar med mera just nu. Tack och lov att de inte smittar via internet;-)

    Hoppas du snart bli frisk!

    SvaraRadera
  3. Usch är du förkyld. Ja jag har flera i min omgivning som är det nu. Det ska väl inte komma än liksom. Det kan väl komma i januari om det nu nödvändigtvis måste komma alls ;)
    Krya på kram <3
    Petra

    SvaraRadera
  4. Krya på dig fort!! Så trist med förkylningar ...
    ..och lampan var ju så läcker!!

    SvaraRadera

  5. Men har du haft en gissning till som jag totalt missat? Grattis till vinnarna och det var en fin lampa.
    Kul bild på dig hoppas du släppt ner munnen i normalt läge nu, hi hi hi.....

    Krya på dig och låt det få ta den tid det tar. Kram ♥

    SvaraRadera
  6. Kryiskraaaam & så fin lampa ♡ ...
    /Kramis

    SvaraRadera
  7. Förkylningarna verkar komma på löpande band :-(
    Min mormor säger alltid att man ska gurgla ljummet vatten med salt i (ganska mycket salt) ja man får lätt kväljningar men jag tror på det... Krya på er båda två!

    Kul att gissa rätt, jag är redo för nästa ;-)

    Kramar Sandra

    SvaraRadera
  8. En stor krya på er kram, så hoppas jag det försvinner snart. Men va kul att man gissade rätt, kände lite igen den där lampan, för den har vi varit och fingrat på lite på ikea. :-) ser framemot nästa kluriga bild. :-) Kramizz Laila

    SvaraRadera

♥ Det värmer att Du tar dig tiden att lämna ett meddelande ♥
Kram Susanne