torsdag 24 september 2015

Ingen Bikupa eller matta, men...

Plånet på en TÄNDSTICKSASK var det… :)

Lika underbara svar/tolkningar den här ggr allt från 
vitlökspressar till innanmätet på hyllplan och droppskydd.

Tack för att ni tar er tiden att lista ut mina foton, Lika underbara som alltid :)

Det var faktiskt 2 som gissade rätt den här ggr och det var

(för andra ggr i rad ) har du facit ;) hihi puss
&

Ni är verkligen hur duktiga som helst skickar er båda en stor Cyber-KRAM och -PUSS
Och vill ni ha en IRL är ni välkomna till Stockholms skärgård :)

Önskar er som tittar förbi en underbar Torsdag

6 kommentarer:

  1. YES!!!
    Härligt att ha rätt!
    Fast det har ju jag alltid - i alla fall om du frågar min man ;-) Kan hända att han är ironisk dock.....
    Kram kram

    SvaraRadera


  2. Din luring! Jag som stenhårt trodde på en matta, en "tändsticksmatta" =)))

    Stor kram härliga du ♥

    SvaraRadera
  3. Jag hade gärna kommit förbi och hälsat på! Fattar inte att det ska vara såå svårt att få till en tripp till Sthlm..
    Kram till dig!

    SvaraRadera
  4. Hahaha! Jag är såååååååå impad. Inte bara över dina "Guess What"-grjer du fotar utan även över dom som gissade rätt. ur f*n kom dom på det? Vilken fantasi.

    Japp nu vet jag - använder aldrid tändstickor, så det måste vara förklaringen;-)

    Fortsätt med dina helt suveräna "Guess What". Love it:-)))))

    SvaraRadera
  5. Vaaa?!Är imponerad på dem som svarar rätt!!!!

    SvaraRadera
  6. Va!?! Näää... Jag kände att min gissning var på tok... men det där hade jag aldrig kunnat gissa. Har tänkt på dig sedan ett tidigare av dina inlägg och skickar dig styrkekramar.

    SvaraRadera

♥ Det värmer att Du tar dig tiden att lämna ett meddelande ♥
Kram Susanne