tisdag 29 september 2015

Guess What #8

Bonjour mes amis !
Det är tisdag och dax att gnugga Geni"knölarna" eller varför inte Fantasi"knölarna"
Dax för
GUESS WHAT #8

Något jag hade i min gamla blogg, för er som kommer ihåg och var med redan då :)
Reglerna är enkla…
Bara att gissa och tolka fritt… Vad är det jag fotat egentligen ?
Svaret kommer på torsdag..
(så inga kommentarer/svar visas innan ;)
Gör du något liknade du med
eller vill börja nu att fota massa saker att gissa på. 
Säg till så kan jag fixa länk så vi alla hittar varandra ;)

Stor Puss o Kram och fortsatt mysig Tisdag till er sötnosar som tittar förbi

❤️ ❤️ ❤️

16 kommentarer:

  1. Hej du! :)
    Jag antar att det inte räcker med att gissa på en tygbit av något slag! ;)
    Jag återkommer.....
    Puss o kram! ❤

    SvaraRadera
  2. Jag gissar att det är en blomma. Kram Camilla

    SvaraRadera


  3. Blomblad ? :-)

    Kram på dig ❤

    SvaraRadera
  4. Jag tror att det är en blomma! Känns för lätt men jag tror det i alla fall.
    Kram ♥

    SvaraRadera
  5. Hej sötis. Inser att jag missat en massa inlägg hos dig det sista. Skrattar gott åt skylten med tama djur vilda barn mm
    Jag gissar på blomblad.
    Stor tisdags kram till dig <3
    Petra

    SvaraRadera
  6. Jag är ju kass på det.....men det kan vara en blomma. Kram Anette

    SvaraRadera
  7. Det var enkelt - nej skämtar bara;-) Jag tror att det är en ros eller pelargon.

    SvaraRadera
  8. Närbild av en blomma kanske ros eller tulpan =)

    SvaraRadera
  9. Jag tror att det är rosa kronblad på en blomma. :-)
    Tänker på dig och hoppas att du får återhämta dig. Kram

    SvaraRadera
  10. Den här var svår, supersvår.....ingen aning helt enkelt. :-)Men en vild gissning får jag väl försöka mig på....så blombladet från en tulpan. :-) Kramizz laila

    SvaraRadera
  11. Åh...det måste vara blomblad av någon sort!!!

    SvaraRadera
  12. Om inte det där är blomblad så borde det vara det ;)
    Önskar dig en fin onsdag - hela dagen!

    SvaraRadera
  13. Hoppas att du har haft en okej dag trots att hjärtat krånglar! ❤
    Jag gissar på en sjal! Jag hoppas i alla fall att det är det. För det skulle betyda att du äger en rosa sjal. Och jag älskar rosa! :)
    Hoppas du har en lugn och skön kväll!
    Kram

    SvaraRadera
  14. Kramar och Tack för era gissningar och omtanke
    KRAM Sanna♡

    SvaraRadera

♥ Det värmer att Du tar dig tiden att lämna ett meddelande ♥
Kram Susanne