tisdag 22 september 2015

Guess What #7

Bonjour  
 Finaste Bloggisar !

Det är tisdag och dax att gnugga Geni"knölarna" ;) eller varför inte Fantasi"knölarna"
Dax för 
GUESS WHAT #7

Något jag hade i min gamla blogg, för er som kommer ihåg och var med redan då :)

Reglerna är enkla…
Bara att gissa och tolka fritt… Vad är det jag fotat egentligen ?

Svaret kommer på torsdag.. 
(så inga kommentarer/svar visas innan ;)

Gör du något liknade du med
eller vill börja nu att fota massa saker att gissa på. 
Säg till så kan jag fixa länk så vi alla hittar varandra ;)

Stor Puss o Kram och fortsatt mysig Tisdag till er sötnosar som tittar förbi

❤️ ❤️ ❤️

14 kommentarer:




  1. Jag gissar på en matta, du vet vart du kan skicka vinsten. =))))

    Kramen ♥

    SvaraRadera
  2. Klurigt! Jag gissar på bikupa, mönstret ser ut som en vaxkaka.. Så här i förkylningstider är det lätt att tänka på honung :)

    SvaraRadera
  3. Hmm, nä jag har faktiskt inte en susning.
    Men jag önskar dig en fin dag i stället :)
    Kram Pia

    SvaraRadera
  4. Ja, du... nu har du varit klurig. Först tänkte jag wellpapp, men har ändrat mig. Fast å andra sidan har jag idagsläget inte något bättre förslag. Roligt med detta tema som får en att gnugga geniknölarna./Kram

    SvaraRadera
  5. Vild gissning av min sambo....då jag inte hade nån aning. :-)......innanmätet i en dörr eller ett hyllplan. :-) kramizz vännen/Laila

    SvaraRadera
  6. Kan väl säga som så att du är betydligt duktigare på att hitta skyltar till Skyltsöndagen än vad jag är att gissa dina grejer.

    Spontant tänkte jag på bikupa, men bin har du inte (mig vetande).
    Sedan skulle det vara en porös prefab vägg i en modern byggnad.
    Å sist (men inte minst) skulle det kunna vara ett knivställ;-)

    SvaraRadera
  7. Hm...ingen aning... Får gissa hej vilt i vanlig ordning!! Först trodde jag det var en kant av en tallrik, men det kan också vara en kant av en matta? Troligen är båda helt fel, haha!!!

    SvaraRadera
  8. Puss och kram tillbaka raring <3

    SvaraRadera
  9. Gissar på att det är en tändsticksask, plånet :-)
    Kram fina du!

    SvaraRadera
  10. Åh vad lätt! Men vad säger bina när du har varit och stulit delar från deras kupa? ;-)

    SvaraRadera
  11. Eller så är det helt enkelt en vitlökspress? :-)

    SvaraRadera
  12. Det är ju den där sidan man tänder tändstickan på!! Plån - heter det så?! Ser knäppt ut nu när jag skrev det men visst heter det väl så!?
    Kram kram

    SvaraRadera
  13. Jag kikade in igår
    Och gnuggade geniknölarna men jag kommer inte på vad det är :-/
    Det ser ut som en sådan där honungskaka...
    Eller något som ligger på ett träbord/träskiva..

    Hoppas allt är bra med dig... <3
    Kram Sandra

    SvaraRadera
  14. Köksfläkten?
    Droppskydd till Nespressomaskinen..?
    Skärbräda?

    Kram!

    SvaraRadera

♥ Det värmer att Du tar dig tiden att lämna ett meddelande ♥
Kram Susanne