tisdag 8 september 2015

Guess What #5


Bonjur Finaste Bloggisar !

Det är tisdag och dax att gnugga Geni"knölarna" ;) eller varför inte Fantasi"knölarna"
Dax för 
GUESS WHAT #5

Något jag hade i min gamla blogg, för er som kommer ihåg och var med redan då :)

Reglerna är enkla…
Bara att gissa och tolka fritt… Vad är det jag fotat egentligen ?

Svaret kommer i morgon kväll
(så inga kommentarer/svar visas innan ;)

Gör du något liknade du med
eller vill börja nu att fota massa saker att gissa på. 
Säg till så kan jag fixa länk så vi alla hittar varandra ;)

Stor Puss o Kram och fortsatt mysig Tisdagskväll

❤️ ❤️ ❤️

12 kommentarer:

  1. Ser nästan ut som en fotboll höll jag på att skriva. Men jag tror nog att det är ett galler eller delar av ett staket.

    SvaraRadera
  2. Det är Rubiks kub :-)
    Hoppas du haft en fin tisdag

    Kram Sandra

    SvaraRadera
  3. Du har helt galna svåra "gissa vad" bilder?! Ingen aning vad det kan vara..ser ut som ett windows fönster?!

    SvaraRadera
  4. Det är ju en rubiks kub!
    Ge mig nått svårare Tack! ;)
    Ha en fortsatt skön kväll!
    Kram! ❤

    SvaraRadera

  5. Alltså först när jag såg bilden tyckte jag mig veta, men ju mer jag stirrar ju snurrigare blir jag. Så nu gissar jag på ett spel av något slag.... *-*

    Stor kram ♥

    SvaraRadera
  6. Rubiks kub!
    Trevlig kväll till dig med!
    Kramelikram

    SvaraRadera
  7. *skrattar* innan jag kom på vad du menade i mitt inlägg, sen ramlade poletten ned och jag började fnissa lite ;) Den här var en kluring, jag kan inte ens komma på nån bra gissning. Ska bli roligt att se svaret.
    Ha en fin onsdag.
    Kram Petra

    SvaraRadera
  8. Den vita sidan på Rubiks kub!!

    SvaraRadera
  9. Sanna, nu skrev jag fel i kommentaren. Det var ju Kolonilotta som hade skrivit om gårdagens outfit ;)
    Tror inte jag har vaknat riktigt än ;)
    Kram igen

    SvaraRadera
  10. Jag tror att det är en rubiks kub. :-)

    SvaraRadera
  11. Kanske en skärm, del av en skärm, sån där avdelare som kan finnas på kinesiska Restauranger, gjorda av rispapper :}

    SvaraRadera
  12. Kakel med vääääldigt bred fog haha! Nä alltså jag har INGEN aning!

    Kram Malin

    SvaraRadera

♥ Det värmer att Du tar dig tiden att lämna ett meddelande ♥
Kram Susanne