fredag 25 september 2015

Fototriss

Veckans Tema i 
var 
Sällskap 
 Och det här är mina bidrag den här veckan !!!

Mycket rörlighet, det är full fart
Träningen Bootcamp ska göras med sällskap …Bästa träningen ever

Sällskapsspel en lördagskväll  är så kul 
Fick sällskap av mitt favodjur i somras den satt där och bara var en lång tid :)



Själv har jag haft min rehab och mår skit så jag orkar inte skriva mer idag
Kärlek till er ❤️ och var rädda om er  
Lev här och nu ..man vet aldrig vad som händer i morgon 
Kärlek till er alla ❤️ Love You
Sanna

10 kommentarer:

  1. Hej vännen! Tycker du är sååå bra :), bara så att du vet.
    Kram Eva

    SvaraRadera


  2. Fint bidrag till fototriss. ..
    Jag vet att det inte är till någon tröst men din rehab reparerar på djupet nu och medan det pågår är man som ett öppet sår. Gråt ut och ta den tid du behöver.
    All kärlek och en stor kram till sig Sanna ❤

    SvaraRadera
  3. Vi finns kvar och väntar!
    Kram
    PS. Tänk att jag inte kunde se att det var en tändsticksask med Solstickan, jag som har plockat med Solstickandesign på jobbet!:)

    SvaraRadera
  4. Fin triss :) Alla bilder "spot on" till temat!
    Stor Kram - önskar dig en fin helg!

    SvaraRadera
  5. Härlig triss....
    Kärlek till Dig finsa ❤️
    Ta hand om dig/Kramas

    SvaraRadera
  6. Fin triss!
    Ta hand om dig väl och gör det du mår bäst av! Styrkekram ♥

    SvaraRadera
  7. Monopol var hundra år sedan!
    Hoppas du kan se nyttan med rehab även om den är tung. Kram

    SvaraRadera
  8. Gillar din första bild extra mycket. Den är liksom suddig på ett aktivt sätt om du förstår vad jag menar. Otroligt bra fotat!

    SvaraRadera
  9. En stor kram till dig, och ta nu och njut och ta hand om dig denna lördagkväll. Kramizz Laila

    SvaraRadera
  10. Kärlek tillbaka till dig. Kram Anette

    SvaraRadera

♥ Det värmer att Du tar dig tiden att lämna ett meddelande ♥
Kram Susanne