tisdag 29 september 2015

Fototriss-Siffror

Veckans Tema i 
var 
SIFFROR
Och det här är mina bidrag den här veckan !!!
Min xtra bild blir den här jag tog på kontroll labb med alla dessa prover , där finns det siffror och det behövs för hålla ordning på alla dessa tester vi tar :)
Vi testar en massa produkter på mitt företag och varje produkt har sin siffror

En underbar bok av Jonas Carlsson med bilder av stockholm i 360°

Gammalt fynd på en auktion - från ett tivoli
En riktig Kraftmätare med både
Siffror och förtydligande med bilder ….;)
(kan erkänna att jag rubbar inte den här en mm ens så jag är ej ens Dibarn haha )

Varför ska man ha en liten Siffra vid sin uppfart när man kan ha en enorm ;)
Vi lär inte missa vart vi bor ialla fall ens i mörkret på vintern ;)
Det var mina bidrag för siffror 
0⃣1⃣2⃣3⃣4⃣5⃣6⃣7⃣8⃣9⃣
❤️
Det är redan onsdag och tyvär blev det ingen träning i går kväll fast jag ville, då hjärtat går som det vill just nu :/ 
Blir inte så bra om man tuppar av när man klättrar eller är med och välter bildäck ;)
Men nu ska jag ringa läkaren så får vi se 

Hittar Du på ngt idag ??
Middagstips ??? 
Helt blank på det just nu  ingen inspiration att laga mat alls .. 
Flåt min neggo blogg 
Gnäll o tjat är vad den består av just nu 
Flåt det blir bättre får ta fram HäxanSurtant istället ;) haha

Kärlek till er alla ❤️ och var rädda om er  
Lev här och nu ..man vet aldrig vad som händer i morgon 

12 kommentarer:

  1. Vi klarar oss inte utan matkasse. I två år har vi haft Icas matkasse och jisses som det har underlättat vår vardag. 3 dagar har vi det bara och det räcker. En dag blir "rest-dag" eller "ta-vad-ni-hittar-i-kylen-dag". Fredag-söndag är det kul att hitta på till tycker vi :)

    Det är din blogg, du är hur negativ du vill. Vi finns ju kvar ändå!


    kram Eva

    SvaraRadera
  2. Men hoppas du får ordning på lilla hjärtat.
    Idag tar jag dagen som den kommer, inget planerat.

    Ha det bäst
    Kram

    SvaraRadera
  3. Fin bildtolkning.
    Middagstips - nää, jag är hopplös med mat just nu. Är aldrig hungrig, tycker inte att det smakar... blir mest soppa bara. Bara för att jag måste.
    Kram.

    SvaraRadera
  4. Strunta i att laga mat nu när du inte har ork eller mår bra! ❤
    Köp hem nått färdigt istället!
    Det finns ju så mycket att välja mellan.
    Både i butikerna och takeaway!
    Hoppas kvällen avslutas i lugn och ro i soffan!
    Stor varm kram! ❤
    Susanne

    SvaraRadera
  5. Gillar siffrona på dina testburkar. Suverän bild med kul vinkel! Åsså bonusbilden är ju en höjdare i dubbel bemärkelse!

    Hoppas verkligen att du får ordning på ditt hjärta. Inte roligt alls med sådana problem!

    Håller verkligen tummarna där!

    SvaraRadera
  6. Men hördu det där med hjärtat lät inte bra! Bäst du kollar snart. Just nu gör jag färdiga portioner, försöker äta träningsrätt kost... Kramis Suss

    SvaraRadera
  7. Matkassar kan underlätta ibland tycker jag. Tråkigast är att
    våra barn är så kräsna och ofta ratar recepten medan R och jag
    tokgillar dem.

    Va rädd om dig.

    Kram Kamilla

    SvaraRadera


  8. Ta hand om dig finaste Sanna.
    Stor kram med varma tankar ♥

    SvaraRadera
  9. Var rädd om lilla hjärtat. Bäst att kolla upp.

    Ibland orkar man bara inte laga mat. Vet hur det känns. Då brukar jag köpa hämtmat och lägga till lite sallad.

    Kram Maln

    SvaraRadera
  10. Tack för era kommentarer sötnosar
    Kram Sanna

    SvaraRadera
  11. Tack för era kommentarer sötnosar
    Kram Sanna

    SvaraRadera
  12. Tack för era kommentarer sötnosar
    Kram Sanna

    SvaraRadera

♥ Det värmer att Du tar dig tiden att lämna ett meddelande ♥
Kram Susanne