tisdag 1 september 2015

Första Höstdagen..och en bild att fundera på…#5

Tack underbara Augusti för en härlig sommar varm månad, den behövde jag mer fler ;)
Axplock ur minibloggen ;) på INSTAGRAM  i augusti
Där uppdateras det konstant, med allt jag gillar och en del selfies (det ni) haha, en massa vardagslyx och tips vanliga vardagen mm,
och för dig som har instagram hittar du mig på
@gemsofmylife

Så till idag...
Första Höstmånaden är här,  och som den kom... med massa regn och rusk, 
men jag har varit hemma då lillskruttan är jättedålig och 
jag börjar också känna av hals och feber nu :( 
Så ingen träning för mig och det här hjärtat..
men ..men Jag ska erkänna att jag verkligen gillar Hösten ändå
dess färger ute i naturen, inte massa krav utan kunna vara inne och
 tända ljus och elda i brasan och bara njuta 
(utan ångest av det fina vädret och försök att ta vara på solen ;)
Är det bara jag som känner så ??

Så till Guess What ?? #5

Det är tisdag, ny månad och dax för Guess What ? 
Något jag hade i min gamla blogg 
för er som kommer i håg, och var med redan då :)

Det är bara att gissa och tolka fritt ...:)
Vad är det jag fotat egentligen ??

Svaret kommer i morgon kväll
Så inga kommentarer visas innan ;) 
Ha nu en underbar tisdagskväll Sötnosar !!

❤️❤️❤️

11 kommentarer:

  1. Det där är ju en del av en lampa.
    Visst sladdade hösten in med buller och bång i dag! Kram J

    SvaraRadera
  2. Jamen visst måste någon vädergud däruppe ha järnkoll på när hösten börjar. Vilken perfekt början;-)

    Höst och vinter är ingenting jag är så värst förtjust i för att vara ärlig. Jag gillar sol och värme. Höstfärger ute i naturen är iofs ok, men inte mera.

    Förresten får du hemskt gärna ta min "sommarlista". Det är ju bara roligt att se andras personliga åsikter om hur den här sommaren har känts.

    Guess what - ja du... Det ser ju onekligen ut som en lampa eller en futuristisk fruktkorg. Men det är det nog inte antar jag;-)

    SvaraRadera
  3. Jag gillar oxå hösten om det inte regnar,

    SvaraRadera
  4. Hmm en lampa tror jag!
    Augusti var verkligen härlig men jag är en fan av hösten, gillar den årstiden!

    Hoppas dottern mår bättre och att du inte åker på något
    Kramar Sandra

    SvaraRadera
  5. Neeej hela min kommenar försvann, grrrr... Men jag kan inte luska ut vad det är på bilden, trots att jag stirrat på den iett bra tag nu.... Tack snälla för dina ord hos mig de värmer. Armbanden är en blandad kompott, gamla, så tyvärr kommer jag inte ihåg var jag köpt dem, minne som en guldfisk, he, he. Kramisar Tina

    SvaraRadera
  6. Välkommen september, som jag hoppas att kommer bli ordentligt solig och varm så vi slipper klä oss alltför mycket än..:)
    Jag gissar på en lampskärm.. !
    Tisdagskram från Kate

    SvaraRadera
  7. Stackare att bli förkylda, ni får verkligen krya på er. <3 Här är i alla fall en till som tokgillar hösten och krypa upp i soffan med pläden och ha lite tända ljus, mysigt värre. :-) Och tolka fritt ja, jag har ingen aning om bilden med kör till med att det är en taklampa. :-) Kramizz Laila

    SvaraRadera
  8. God morgon fina du!
    Det där är nog en av dina fina ljuskällor/lampor! :)
    Hoppas ni mår lite bättre idag! ♡
    Nu börjar jag också bli dålig. Och lilleman är fortfarande hemma!
    Jag nös som en tok på jobbet igår och nu känns det i både huvud och hals.
    Ja,ja. Det är bara att vila idag och sen bita ihop.
    Jag jobbar ju hela helgen så har inte mycket annat att välja på! ;)
    Önskar dig en jätte fin dag oavsett om du är hemma eller på jobbet!
    Kram.

    SvaraRadera
  9. Cykelhjälm med avtagbara reflexer ;) Kika in till mig och häng med på barnasinnet!

    SvaraRadera
  10. Älskar Hösten ♡ ...
    /Kram finis!

    SvaraRadera
  11. Jag var riktigt orolig ett tag att inte skulle bli någon sommar alls men den kom lagom till min semester ;)
    Och jag har njutit massor och hoppas på att sep/okt blir fint också!

    Kram

    SvaraRadera

♥ Det värmer att Du tar dig tiden att lämna ett meddelande ♥
Kram Susanne