fredag 11 september 2015

Bindor kan användas till mycket ;)

Det är inte alla som går omkring med bindor under armarna :D
Och JA det är sant ;) bildbevis finns och jag erkänner ... det gjorde den här donnan igår, kan säga att det är inget att rekommendera , man svettas en massa då dom tejpades fast .
Varför gör man det här frivilligt undrar ni säkert ;) 
Men har varit "provkanin" på arbetet, vi håller på att ta fram en deo, och dom 10 personer som fått blindtesta den under en vecka har haft två olika deos att använda under olika armar.
Så igår fick vi motionera vara ute och gå och jobba med dessa sen mättes det hur mycket man hade svettats :)

Vi har ingen aning vilken som testades av dessa men vi får svar nästa vecka :) 
Ska bli kul :)

Eftersom jag delar och erkänner massa konstiga saker haha 
bjuder jag även på gårdagens påklädda ;)
Som sagt ...Jag hade på mig annat också än bindor i armhålorna ;) 

Morotsbyxa ( stora vida uppe o smala ben) - köpta i Danmark 
Vit tisha - zara
Svart kofta - Lindex 
Sjal - Beck Söndergaard
Svarta klackskor - din sko

Jag hoppas att Du får en härlig Fredag med massa skratt värme och kärlek
Stor Kram till er Sötnosar
❤️
Sanna

13 kommentarer:

  1. Hihihi, verkar lite jobbigt med bindor i armhålorna, men vad gör man inte för den goda saken ;)
    Kram

    SvaraRadera
  2. Fick mig mig ett härligt skratt...:-)....men allt för "forskningen". :-) kramizzz å ha en härlig helg/Laila

    SvaraRadera

  3. Ha ha ha, mycket har jag läst men detta tar priset. Är du säker på att inte dolda kameran stod bakom en buske? =)
    Allt för forskning =)

    Den bästa kvällen till dig, kramar ❤❤❤

    SvaraRadera
  4. Hihi...verkligen ett annorlunda test :)
    Ha en alldeles underbar kväll/Kram fina ♡ ...

    SvaraRadera
  5. Ser inte speciellt bekvämt ut det där! :/
    Hoppas ni får en del av förtjänsten av nya deon om den är bra.
    Det skulle jag absolut kräva efter att ha ställt upp på det där! ;)
    Hoppas du har en riktigt skön kväll och att helgen blir jätte bra! ❤
    Stor fredagskram!
    Susanne

    SvaraRadera
  6. Hahaha! Fast hellre en binda i armhålan än att jobba som testperson för blöjor!!
    sv: Det hade ju varit väldigt trevligt med lite shopping och sushi i Stockholm!! Min man och hans kompis ska dit i höst eller vinter - jag kanske hänger med dem och så kan vi ha bloggträff!!
    Kram

    SvaraRadera
  7. Haha :-) Du är verkligen underbar! Bindor på armarna var något nytt. Ser framemot att för höra hur det gick. :-) Stor kram till fina du.

    SvaraRadera
  8. Hahaha! Multifunktionsbinda, betydligt "finare" i armhålan än på det vanliga stället;-)
    Provkanin - hoppas du får en riktigt fin goodie bag som tack för svettningarna;-)

    Himla snygg outfit förresten, helt i stil med bindan;-)

    SvaraRadera
  9. Haha...spännande. Hur gick det? Kram Anette

    SvaraRadera
  10. Haha!!! Mycket har man sett...men detta...!!!!
    Hm, undrar hur de får fram vilken deo som är bäst?

    SvaraRadera
  11. Bindor kan " tydligen " vara användbart i många områden ☺ ☺ ☺...Snygg outfit du har =)
    Tack för besöket i mitt blogghem☺.... och ha en riktigt trevlig helg! Bloggkram♥

    SvaraRadera
  12. Spännande att se vad testet visar kram och trevlig helg/Diana

    SvaraRadera
  13. Hahaha helt galet roligt. Som produkttestare av diverse produkter på marknaden så hoppas jag att jag slipper detta :)

    SvaraRadera

♥ Det värmer att Du tar dig tiden att lämna ett meddelande ♥
Kram Susanne