onsdag 26 augusti 2015

Svaret ...bättre sent än aldrig

Visst var det prismor på en kristallkrona :)
Flera som hade rätt
Men 3 sa vad det var prismor till ...

Och en av dom var underbara Comsi Comsa 
som varje ggr varit lika säker på att hon hade rätt hihi ❤️ 
den här ggr hade du det och vann en stor  Cyber Kram 
och vill du ha en riktig får du gärna ta en tripp ut i skärgården :) 
eller så ropar jag när jag är i stan  ...

Även Eva o Ama de casa får en stor cyber kram 

Tack för era gissningar ni alla är underbara, 
Och hoppas ni tycker det är lika kul som jag ;)

Stor ❤️ Kram 
till dig som tittar förbi
Sanna 

5 kommentarer:


  1. Nä men nu blev jag så glad att jag inte kan somna, jag vann, jag vann, JIPPIE =)))
    Tusen tack för cyberkramen och vi får se till att det kan blir en riktig kram någon gång. =)

    Godnattkram på dig (((♥)))

    SvaraRadera
  2. Kul "tävling" du har, jag hade inte gissat rätt ;) Ha en fin torsdag, kram Suss

    SvaraRadera
  3. Skratt*... Vilken rolig tävling! Bara lugnet lägger sig hos mig så ska jag kika in oftare hos alla Er bloggare igen... lite mycket just nu!
    Torsdagskram från Kate

    SvaraRadera
  4. Hihi...Ok,riktigt vacker Kristallkrona ♡ ...
    /Kram finaste & ha en bra dag!

    SvaraRadera
  5. Oj, denna gången missade jag tävlingen...annars hade jag ju givetvis gissat på kristallkrona *blink blink*
    Ha en go torsdag.
    Kram Petra

    SvaraRadera

♥ Det värmer att Du tar dig tiden att lämna ett meddelande ♥
Kram Susanne