tisdag 4 augusti 2015

Skulpturfabriken

Uppkopplingen i huset på heden, är bedrövlig och jag har ingen alls :/
utan får göra inlägg när vi är iväg någon stans...
Tråkigt på ett sätt ( ingen kontakt med omvärlden )
men kanske bra på att vi får tid att läsa, spela och umgås istället ;)

Nu har jag, dottern och farmor har varit själva ett par dagar, 
och bara varit och badat och eller tagit det lugnt hemma, 
Dottern är som jag var tidigare måste alltid ha ngt på gång, 
men just nu trivs jag i lugnet ..att bara få ta igen mig 
Få lusten och orken tillbaka 



Men 1 dag räckte att inte göra ngt för henne, så nu blev det utflykt till underbara 
Skulpturfabriken
Dom har Utställning och försäljning av underbara saker och möbler.
Det Drivs av skulptören och formgivaren Stina  Lindholm 
För barnen hade dom en fantastisk Trädkoja, den var helt underbar, 
gunghästen är gjort av Ett enda däck.

Underbara möbler  o skulpturer o saker och värt att åka till bara för att få gå runt i utställningen om man gillar formgivning, så kan du sitta och njuta av allt i caféet :)

Sen har vi som sagt badat, ja till och med jag som aldrig badar under 26 grader ;) 
vart tvungen nu när varken badande bror eller pappa varit med ..
Men det gick bra trots att jag höll på frysa  benen av mig för att det tog låååång tid att komma i haha 

Hoppas ni har det bäst sötnosar
Kramisar ❤️ Sanna

8 kommentarer:

  1. Så underbart det låter trots allt hihi att få tid utan "nätet" & umgås mm & vilka vackra foton ♡ ...
    Ha det alldeles fantastiskt!

    /Kram finaste!

    SvaraRadera

  2. Livet blir på ett helt annat sätt när vi inte är uppkopplade, några klarar helt enkelt inte av det utan åker till ställen med wifi stup i ett. Du visar fina bilder och jag hoppas du fortsätter njuta av semestern.

    ~♥ ♡ ♥~ Semesterkram med sol och värme ~♥ ♡ ♥~

    SvaraRadera
  3. Visst känner man sig lite 'lost' när man inte har tillgång på nätet. Så var det för mig när jag reste på fotokursen. Anpassade mig och har nästan glömt bort blogglandia. Ha underbara semesterdagar och ha det bäst!/Kram

    SvaraRadera
  4. Några dagar i Småland och Skåne var vi utan nätet men faktiskt skönt det med.. Det var fotbollscup för sonen och då kan man ju inte hänga med telefonen ;-)
    Vilka sköna dagar ni har, njut ordentligt för attans vad fort semestern går...
    Idag hänger det gråa moln över oss...

    Kram Sandra

    SvaraRadera
  5. Inte gör det nåt att ni saknat uppkoppling. Då kan man ju ägna sig åt annat utan att känna stress över att inte vara "med" överallt på sociala medier. Riktigt skönt ibland.
    Ha en fin onsdag kväll.
    Kram Petra

    SvaraRadera
  6. På något sätt verkar du har hittat uppkoppling. Tackar för det. Personligen blir jag totalt rastlös och handikappad (som din dotter ungefär) utan inernet.
    Himla läckra möbler och skulpturer. Ha-begär uppstår genast:-)

    SvaraRadera
  7. Låter som ni har haft det väldigt skönt.
    Fin kväll till dig.
    Kram Pia

    SvaraRadera
  8. Ibland kan det vara ganska bra att INTE ha internet, speciellt på semestern. Bara umgås med varandra, läsa böcker mm. Låter som om det inte går någon större nöd på er ;) Fortsätt ha det bra!! Kram

    SvaraRadera

♥ Det värmer att Du tar dig tiden att lämna ett meddelande ♥
Kram Susanne