söndag 23 augusti 2015

Helgen

Igår var min underbara mamma o hennes man här och fikade, 
och jag fick en försenad födelsedags present :)
Det var verkligen en perfekt present för mig som börjat glömma saker hela tiden, 
som att lägga upp P-skivan ... 
Har fått böter för att jag missat det = dyr lunch :(
Men nu har jag den här som när jag stannar bilen stoppar och visar den tid jag kom.
Tack Mamma o P ❤️
Så till Vinet med den underbara etiketten jag fastnade för direkt
Det var väldigt gott, enligt min smak
en typisk Zinfandel med mycket smak och perfekt till mat. 
Verkligen värd att testa

Nu ska vi ut och njuta av sol o värme vid bryggan, efter att ha kokat god KRIKON saft
Önskar er en underbar Söndag

Kramisar ❤️ Sanna

11 kommentarer:

  1. Infen dum Prestent du hihi & så gottit med hemmagjord pizza!
    Här njuts det av sensommarvärmen & sol för fullt ♡ ...

    Ha det riktigt gott fina du!
    /Kram

    SvaraRadera
  2. Toppenbra present! :-)
    Hemmagjord pizza med mozzarella är en stor favorit hos mig. Kan nog äta hur mycket som helst av den sortens pizza. Fin söndagskväll till dig!/Kramen

    SvaraRadera

  3. Vilken bra present som kan spara dig några kronor på P-böter. =)
    Ha en underbar kväll på bryggan.

    Kvällkram på dig ♥

    SvaraRadera
  4. Den där automatiska p-skivan är ju idealisk! Har råkat ut för samma sak som du ett antal gånger och svurit högt kan jag säga. Å vad är krikonsaft för nå't. Bäst att googla ser jag;-)

    SvaraRadera
  5. Grattis i efterskott.

    Pizzan ser supergod ut! Vinet ska testas :)

    SvaraRadera
  6. Mums med pizza och zinfandel!!! Å vilken bra present du fick,skulle jag också behöva!! Grattis i efterskott!!

    SvaraRadera
  7. Hej va kul att du hittade till mig så jag kunde hitta till dig :) ha en fin dag !
    Kram Malin

    SvaraRadera
  8. Tack för tipset på zinfandel-vinet. Det ska jag köpa till helgen - älskar zinfandel :). Kanske man även ska ta och göra pizza på lördag - det ser ju så extremt gott ut på din bild.

    Hmmm, kalla mig härmapa ;o)!

    Ha en härlig dag!
    Kram Eva

    SvaraRadera
  9. GRATTIS i efterskott <3

    Vad komiskt, en sån fick min man av mig när han fyllde år i somras ;)

    SvaraRadera
  10. Usch och fy för böter. Se nu till att komma i håg att använda din present ...hihi ;) Gott med hemmagjord pizza...mmmm..
    Ha en skön vecka.
    Kramar i massor till dig <3
    Petra

    SvaraRadera
  11. Vilken smart p-skiva! Gott med hemmagjord pizza! Och det där vinet ska jag testa. Älskar Zinfandel som enligt mig smakar kolabönor :) Och att det är ekologiskt är ju extra bra!

    SvaraRadera

♥ Det värmer att Du tar dig tiden att lämna ett meddelande ♥
Kram Susanne