fredag 21 augusti 2015

Äntligen Fredag

I kväll ska jag prova ett nytt ( för mig ) vin 
HEARTWOOD ❤️ 
Bara för att det är ett hjärta, passar mig ;) fast jag har ett extra hjärta av titan  inte trä ...hihi 
Har du provat det här ??
Vad tyckte du ??
Det är fredag och första veckan på jobbet avverkat, det går fort att komma in i verkligheten  och vardagen. 

Hemma på tomten har Krikonen börjat bli klara och inte minst mina Vindruvor, små men så söta .


Önskar er sötisar som tittar förbi en fortsatt mysig fredagskväll ❤️

Stor Puss o Kram






10 kommentarer:


  1. Det ser ut att vara ett hjärtligt vin, smaklig njutning. :-)

    Tänk att vi fick så fint väder till slut, två veckor har nu gått med bara sol och än fortsätter de fina dagarna. :-)

    Godnattkram på dig när det passar. ♥

    SvaraRadera
  2. Hoppas hjärtan-vinet var gott och att du får en härlig helg vännen, kram Suss

    SvaraRadera
  3. Som formgivare njuter jag av etiketten på den vinflaskan. Hoppas vinet smakar lika gott som etiketten är vacker. Å nu ska jag väl googla vad en Krikon är - suck, som asfaltbonde har man det då inte lätt;-) Men vin och vindruvor känner jag igen;-)

    SvaraRadera
  4. ♡ ...
    Har inte testat/Kraaam finaste från mig i gosolen!

    SvaraRadera
  5. Vad tyckte du om vinet?
    Själv har jag inte druckit det men har sett flaskan tidigare.

    SvaraRadera
  6. Krikon har jag aldrig provat, men underbart med egen-odlade vindruvor i trädgården. Ha en fin helg! Kram Camilla

    SvaraRadera
  7. Vad spännande med ett nytt vin och hoppas att den var god! Kram

    SvaraRadera
  8. Du måste berätta hur vinet smakade. :-) jag har inte prövat det, men hittat en annan favorit. Ginger beer. Tycker inte ens om öl, men det här är helt okej och finns både med alkohol och alkoholfritt. Fin lördagskväll till dig!/Kram

    SvaraRadera
  9. Åh, ett zinfandel vin- det måste ha varit gott!!!! Å vilken häftig etikett!!!
    Jag gör som BP,googlar på Krikon..och ser att det är en undergrupp till plommon,då måste de vara goda! Fina bilder du tagit! Ha en fortsatt skön helg!

    SvaraRadera
  10. Hej =) de kanske man ska prova, kul att få nya tips. Lime är fint hade lite lime i hans rum innan. Men då jag har rensat lite nu så var de lite lime på lådor och en lampa så började han bli lite stor för dessa lådor tyckte han. =) Önskar dig en fin dag

    Kram

    SvaraRadera

♥ Det värmer att Du tar dig tiden att lämna ett meddelande ♥
Kram Susanne