tisdag 7 juli 2015

Vackra Mary

Min Vackra ros "Kronprinsse Mary" som får mer o mer blommor, 
den doftar helt underbart och det blir stora beigevita med rosa inslag till blommor !!

Jag borde egentligen plantera ut den nu för jättekrukan på altanen börjar bli för liten ..
Vet bara inte var jag ska ha den .... 
Så att den också trivs bäst ... 
Men så vi också får njuta av den mest .

Ngn som kanske har bra tips var en ros trivs bäst ???

Nu hoppas jag att ni som har semester får massa sol, 
och att den fortsätter när min semester startar om några veckor.

Var rädda om er och varandra 

9 kommentarer:

  1. Åh,så fantastiskt vacker ♡ ...
    Känner riktigt den ljuvliga doften hihi
    Har hört att den inte tål mycket regn då ruttnar blommorna/knopparna/Kram finaste!

    SvaraRadera

  2. Så jättevackra rosor, tyvärr har jag har ingen aning om var de trivs bäst. Googla vettja. :-)

    Kvällskram ♥

    SvaraRadera
  3. Ohhh så vacker! Har också hört att den är känslig för regn. Hoppas du hittar ett bra ställe där den trivs. Ha det gott! Kram Camilla

    SvaraRadera
  4. Vacker... jag kan inget om rosor, tyvärr!
    Sista veckan nu sen så är det semester

    Kram Sandra

    SvaraRadera
  5. Men åh, så ljuvligt vacker! Fin kväll till dig. /kram

    SvaraRadera
  6. Jättefina rosor! men ha rabsolut inte gröna fingrar,s å tyvärr, ingen aning om var den trivs! Jag jobbar också flera veckor till, det är bara att bita ihop! Kram!

    SvaraRadera
  7. Älskar rosor! Mer och mer för varje år känns det som! Jag har planterat mina mot vägg eller plank där det är ganska mycket sol! De växer så det knakar, har verkligen inga gröna fingrar alls annars!

    Kram Jenny

    SvaraRadera
  8. Det enda jag är bra på när det gäller rosor är att njuta av dem ;) så jag har inga goda råd att komma med :) Vill bara tacka för värmande kommentar och lämna några ros-beundrande suckar ;)
    Önskar dig en fin dag!

    SvaraRadera
  9. Å vilken fin ros. Just vita, lite gammeldagsa rosor är så fina. Kram.

    SvaraRadera

♥ Det värmer att Du tar dig tiden att lämna ett meddelande ♥
Kram Susanne