fredag 17 juli 2015

Trodde ni inte alls ;)

Fredag innebär rätt svar på Guess What och Det var en massa underbara gissningar 
även den här ggr men den här gången verkade det vara riktigt svårt och ingen var i närheten ...
Det var en REFLEX, från rädda barnen.
Ser ni nu ??
Stor varm härlig kram till er sötisar som gissade ❤️
Under ettiketten GUESS WHAT,
 kan du se bilden som gissades, vad hade jag egentligen tagit kort på...

Fredag 
Och jag börjar min semester 
Äntligen. 
Som jag längtat, nu blir det ledighet och familjemys och riktig familje tid
Så bloggandet kommer bli sporadisk, och när tiden finns
Hoppas ni förstår mitt dåliga bloggande nu 
❤️
Stor KRAM till er sötnosar
Ni är underbara och stort TACK att ni finns mina underbara Bloggvänner

Kärlek och Värme till er alla 

11 kommentarer:

  1. Det hade jag aldrig gissat.
    Kramar

    SvaraRadera

  2. Vilken luring du är, jag blev helblåst, grrr.....

    Ha en jättefin ledighet med massor av glädje och kärlek.

    Kramen ♥

    SvaraRadera
  3. Hahaha! Här kan jag väl trösta mig med att jag inte trodde på en köksfläkt iaf;-)
    Ha en underbar semester nu och njut. Åsså önskar jag dig betydligt bättre väder än det vi har just nu.

    SvaraRadera
  4. Attans, jag som var helt söker på den där spisfläkten ;-)
    Njut nu och ha en riktigt go semester. Kram J

    SvaraRadera
  5. Önskar dig en superhärlig semester!!!!

    Kram Eva

    SvaraRadera
  6. Hahaha :-) Det hade jag aldrig gissat. Fick nu svar på att jag såg den runda formen som förbryllade mig. Roligt inslag med Guess What! Så härligt att du får semester! Min livskärlek har också fått det idag. Som jag har längtat. Ett par veckors semester tillsammans att njuta av. Önskar dig en riktigt fin fredagskväll och njut massor av den här stunden - början på semestern när allt är framför dig. En stor sommarkram till dig.

    SvaraRadera
  7. Haha....snacka om att gissa uppåt väggarna. :-) Grattis till semestern.....nu får Vi njuta av Vår ledighet. Kramizz Laila

    SvaraRadera
  8. Hihi ♡ .....
    Ha en alldeles fantastisk kväll fina du/Kram

    SvaraRadera
  9. Den var svår gissad ;-)
    Gillar din "guess What" fortsätt med den..

    Grattis till semestern, underbart att dagen äntligen är här :-)
    Jag är också inne sporadiskt, semester och familj går före och mer ute än inne tid spenderas nu...
    Tack för din gästvänlighet <3 I år är det södra delarna som skall besökas...

    Njut nu och ta vara på dagarna
    Kram på dig
    Sandra

    SvaraRadera
  10. Njut av din semester nu! Hoppas vi kan ses lite längre fram 😊 kramis Pernilla

    SvaraRadera
  11. Så skönt att du fått semester nu. Ha det alldeles underbart.

    Sv. tack för att du tyckte om mitt manus. Egentligen borde jag skickat med en rad frågor så som brukligt för testläsare, men du fick inte heller det fullständiga manuset. Jag har skrivit vidare på det och utvecklat det utifrån kommentarer från ännu en testläsare. I nuläget vill jag dock inte att någon annan läser mitt manus. Jag har skickat in det till en rad olika förlag och väntar på respons därifrån. Sedan får jag se.

    Stor kram till dig.

    SvaraRadera

♥ Det värmer att Du tar dig tiden att lämna ett meddelande ♥
Kram Susanne