måndag 27 juli 2015

Tillbakablick ....

Det är Måndag och fortfarande har jag härlig semester, vädret åker bergodalvana,
men det är bara att göra det bästa och njuta av familj, ledighet och  dagar solen visar sig :)
Men först ser jag tillbaka på veckan som var, 
vad som gav mig extra Värme och energi, 
det har verkligen gjort så mycket för mig att stanna upp, tänka efter och se att man faktiskt har så 
mycket att vara glad för, små som stora saker, 

Så åter igen, Tack finaste  EVA  för inspirationen och uppstart av det här !! 
( hennes fina tekopp)

Mina ljusglimtar från i förra veckan som jag ser tillbaka på med tacksamhet, visar jag denna vecka med lite bilder.
• Underbara kvällar
• Drakflygning ...ser ni vår hemma gjorda flyga högst upp som en prick  ?

• Sandstränder
• Fullt med "Mack"-stenar så det blev liten familje tävling ;)

• Familj


• Familj igen…❤️


• Trot eller ej ....men lugnet på utedasset..
Kan man ha äran att gå på finare utedass än KOTTEN,
Min svärfar byggde det här fina utedasset 
Efter att ha läst att den inte gick att bygga, när folk skickat in förslag om hur utedass kunde se ut, 
Sånt gjorde att min finurliga svärfar absolut måste testa ;)
Och efter att konstruerat hela vartenda detalj, och sågat ut alla delar 
under vintern
byggde han ihop det en vår ..
Det kan man kalla ingenjörs hantverk ;) eller vad säger ni ...
• Instagram
Mini blogg i bilder Love It 

Vilka var dina ljusglimtarförra veckan ??

Hoppas ni har det bäst och njuter av sommaren så gott det går 

Kramisar ❤️ Sanna

15 kommentarer:

  1. Glädjen från en liten som åkt "bästagymnastiklägretivärldeniHälleviklikabrasomförraåretmamma"... : )

    SvaraRadera
  2. Alltså det där utedasset är ju helt fantastiskt! Vilket hantverk! Har aldrig sett något liknande förut - speciellt inte som utedass. Å vilket annorlunda tänk din svärfar måste ha haft - kring ett utedass. Suveränt!

    SvaraRadera
  3. Underbart ♡ ...
    Åh,vilket fint utedass - Bravo "svärfar"

    /Kram go du & ha en underbar kväll!

    SvaraRadera

  4. Vilka fina bilder och så fina ni ser ut. Utedasset är i en klass för sig, wow vilket jobb han har lagt ner på det, har aldrig i mitt liv sett något liknande.... ☺

    Kram på dig och fortsätt njut av din semester. ♥

    SvaraRadera
  5. Vilket häftigt utedass...
    Så skönt att du hamnat i semesterlunken... jag mår också gott av att bara vara.. okej att lite rastlöshet kryper på en men men så är det ju och det är ju lite tack vare den underbara sommaren hehe...
    Jag hade tvvå dagar barnfritt med min man, barnen var hos min pappa på hans sommarställe, jag tycker att det var skönt att bara få vara hemma på tu man hand och göra det som föll oss in...

    Kram Sandra

    SvaraRadera
  6. :) Var ska man lägga sina "kottar" om inte i "kotten" ;) Vilket fint dass! Sitter här och ler över att det finns människor som lägger tid och kraft på att göra ett dass så fint :) Underbart!
    Tack för en fin läs-stund och charmiga foton! Önskar dig en fortsatt fin semester :)

    SvaraRadera
  7. Vackra bilder och så fint du skriver. Mina ljusglimtar var att få träffa goda vänner och familjen, men också att handla nya saker och planera för renoveringen av ett rum ;) Kram Suss

    SvaraRadera
  8. Vilka fina bilder från er härliga semester! Häftigt utedass, helt klart annorlunda. Ha det gott! Kram Camilla

    SvaraRadera
  9. Ha ha ha, vilket fantastiskt bygge :) Som i Elsa Bescows barnböcker... Mycket och fint att vara tacksam över.
    Tisdagskram från Kate

    SvaraRadera
  10. Vilket häftigt utedass!!! Och så fina bilder på dig och din familj! Fortsätt njut av semester och ha det bra! Hoppade över listan denna vecka eftersom vi var ute i skärgården. Men är ändå tacksam över många saker :)

    SvaraRadera
  11. Härlig bildlista och vilket fantastiskt utedass!!
    Kram

    SvaraRadera
  12. Ojojoj, vilket utedass!!! Helt fantastiskt!! Fina foton på familj och härlig semester. Hoppas nu att vi får lite värme också...det vore ju inte fel...
    Min tacksamma vecka bestod av en härlig grillkväll här hemma med goda vänner och sonen som man inte ser så himla ofta nuförtiden då han inte bor hemma längre...så då njuter jag extra mycket när jag får träffa honom!!!

    SvaraRadera
  13. jag njuter även om det dess värre är min sista semesterdag idag.....men livet är ju inte slut för det haha. kram anette

    SvaraRadera
  14. Vilket coolt dassbygge! Well done! Mina ljusglimtar från förra/förrförra veckan var att det för en gångs skull var lugnt på jobbet! och ljusglimten idag är att det äntligen gick att sitta ute och äta kvällsmat!

    SvaraRadera
  15. Vilka härliga ljusglimtsbilder. Och Kotten är ju alldeles, alldeles underbar!
    Kram J

    SvaraRadera

♥ Det värmer att Du tar dig tiden att lämna ett meddelande ♥
Kram Susanne