måndag 20 juli 2015

Tacksam måndag med härlig semester..

Det är Måndag och jag har semester jippi , 
det får bara vara nu och njuta av ledighet och familj o vänner

För även om jag har semester är det här värt det
Det har verkligen gjort så mycket för mig att stanna upp 
och se att man faktiskt har så mycket att vara glad för, 
små som stora saker, 
och sen även tänka tillbaka 
Om vad som gav mig extra Värme och energi veckan innan .
Så Tack finaste  EVA  för inspirationen och uppstart av det här !! 
( hennes fina tekopp)

Mina ljusglimtar från i förra veckan som jag ser tillbaka på med tacksamhet
  • Äntligen Semester
  • Familjen tillsammans
  • Spela spel ihop
  • Sol , den försöker titta fram ändå ;)
  • Långa sandstränder
  • Att vi har ett underbart ställe, som vi har förmån att åka till 
  • Underbar svärmor, Tack för att du finns
  • Underbar svägerska som bäddat sängen när vi kom mitt i natten , och handlat frukost så vi slapp åka till affären det första vi gör när vi kom hit :)
  • Bästaste familjen som man kan ha bröder och mamma puss ❤️, som bor och hjälper oss med post hemma ❤️
  • Morgonpromenader med mannen, som känns som det går ok ..
Vilka var dina ljusglimtarförra veckan ??
Underbara Fårö , älskar lugnet , miljön allt med denna lilla ö 

Vill du vara med att dela din Tacksamhet över gångna veckan eller bara läsa vad andra har skrivit... 

Hoppas att Ni sötnosar som tittar förbi haft en helt underbar start på veckan
Ni är verkligen helt underbara !!! 
❤️

10 kommentarer:

  1. Ja verkligen skönt m semester. :-) Härliga bilder fr Fårö, fortsätt njut. <3 kramizz Laila

    SvaraRadera
  2. Mycket finns det att vara tacksam för som man oftast, inte med mening, tar för givet för det finns där.
    Jag hoppas att du har en underbar semester, här jobbar mannen den här veckan sen är det 2 veckor semester för oss.

    Kram

    SvaraRadera
  3. Underbart & så otroligt vackra bilder ♡ ...
    /Semesterkram finaste!

    SvaraRadera
  4. Semesterstart på ett paradis där ni blir väl omhändertagna :) låter ljuvligt!
    Fina bilder :) förstår att ni har det gott!

    SvaraRadera
  5. Fina bilder, fortsätt gärna lägga upp detta så får man se hur ni har det :)

    Kram Eva

    SvaraRadera
  6. Mycket familj på din lista - härligt med semester då det finns tid att umgås med nära och kära ♥
    Kram

    SvaraRadera
  7. Åh, är ni på Fårö? Dit var ju jag för första gången här i juni! Hoppas ni får liite mer värme och sol...ha en underbar semester och njut av ledigheten och varandra!!! Kram!!

    SvaraRadera

  8. Njut av din semester och jag önskar dig allt det bästa av den.

    Kramisen ♥

    SvaraRadera
  9. Vilken fin lista med härlig semester i! Njut i mängder. Kram

    SvaraRadera

♥ Det värmer att Du tar dig tiden att lämna ett meddelande ♥
Kram Susanne