söndag 5 juli 2015

Söndagmorgon

Godmorgon Sötisar !!!
Hoppas ni sovit gott och vaknat utvilade själv vaknade jättetidigt 
och har suttit ute på altanen med en kopp te och bok. 
I växthuset händer det massor ...
Du förstår hur glad jag blev när vi såg att Dom är på väg, 
vindruvsrankan klarade flytten och tog sig :) 
så nu kan vi få små söta druvor i år också 
Och tro det eller ej men jag badade igår
Lillskruttan var överlycklig och grannen ropade från sin brygga vad som hände, 
då förstår ni hur ofta den här badkrukan badar haha 
Men det var riktigt skönt med redan 23 grader i vattnet 
( ja jag har alltid sagt att jag inte badar förrän 26 grader) 
men det var så varmt i går att jag var tvungen ;)

Jag hoppas du haft en mysig helg och att din söndag blir bäst !







13 kommentarer:

  1. Wooo 26° i vattnet - Inte illa & så söta ni är ihop ♡ ...
    Varma soliga kramar finingar från mig denna ☼-iga ljuvliga Söndag i Juli!

    SvaraRadera
  2. Jag är också värsta badkrukan och har inte badat än i år, inte ens badat fötterna. Kram.

    SvaraRadera

  3. Druvor och bad inte illa........ ☺
    Fin bild på er två.
    Solsmälta kramar från mig ♥

    SvaraRadera
  4. Härligt med värmen som har kommit! Både igår och idag blev det en hel del dopp för att känna lite svalka. Ha det gott! Kram Camilla

    SvaraRadera
  5. Nu är sommaren här, en liten stund i alla fall...
    Så härligt att du badade! Jag är också en badkruka, vill ha varmt i vattnet- så jag blev väldigt förvånad när jag hoppade i havet i förrgår,som var iskallt! Ha en skön kväll..själv ska jag vidare till jobbet :-)

    SvaraRadera
  6. Härligt, har också badat hela helgen kram Diana

    SvaraRadera
  7. Vaknade också tidigt och var pigg. Sen blev det värre på dagen då jag fick blunda en stund :)

    Härligt med bad! Sker väldigt sällan för mig med kan ja lova.

    SvaraRadera
  8. Oj så varmt i vattnet! Härligt med ett dopp och så roligt att få se dig! :-) Fin kväll till dig!

    SvaraRadera
  9. Bada har absolut varit ett måste denna otroligt varma helg. Vi har 30° i poolen - helt perfekt!!
    Fast jag badade även i havet där det dock var något svalare.....
    Kram

    SvaraRadera
  10. Åh, vad roligt med druvor. Jag är badkruka och vill uppåt 25 grader innan jag sänker ned min kropp i sjön ;)
    Ha en fin dag.
    Kram Petra

    SvaraRadera
  11. Jag badade första gången i lördags och så skönt det var.
    Men man var nästan tvungen för så varmt och skönt det har varit i helgen.
    Fin bild på er !
    Kram Pia

    SvaraRadera
  12. Hahahaha, måste vara årets händelse med tanke på att grannen också chockades :)

    Ha det gott!!
    Kram Eva

    SvaraRadera
  13. Haha du är värre badkruka än jag :) Bra gjort att bada! Jag har också tagit första doppet nu. Vad roligt med vindruvorna!

    SvaraRadera

♥ Det värmer att Du tar dig tiden att lämna ett meddelande ♥
Kram Susanne