onsdag 22 juli 2015

Sadlar, Fårö och varma eldar

Jag har verkligen fått en otroligt fin cykel, en Monark med "modell äldre " stil, och heter 
" Karin in the garden "

Den är verkligen fin, men ngt som jag funderar på varje gång jag ska cykla
 är placeringen av purjon / löken ....
Är det bara jag med min livliga fantasi som tycker den är lite dumt placerad ;)
Mannen bara skrattar...  Tycker jag är knasig ...
Sonen håller med mig och dottern tycker att den bara är fin ;)
Vad tycker Du ;) ?
Är det bara jag som tycker den är lite olägligt placerad  haha 

Lite mer bilder på hus och små ting på tomten, på underbara Fårö ❤️
Önskar er en underbar onsdag, med massa energi och värme
Kram till er sötnosar från ett lite blåsigt men mysigt Fårö
PS. Tur att vi har brasan att värma oss framför, när det blåser kalla vindar ute ;)

15 kommentarer:

  1. Mysigt på Fårö & vilken cool cykel ♡ ...
    Ha det så gott!

    /Kram

    SvaraRadera
  2. *S* Jag tycker den är bara fin :)
    Härliga bilder!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Gillar ditt "långa" svar! Könsroller stör mig med!
      Hoppas du har sköna dagar! :)

      Radera


  3. Ha ha ha.... Fräck sadel! ☺

    Kramen ♥

    SvaraRadera
  4. hahaha jag dööööör! Det var det första jag tänkte på, en purjolök där?? Så vi har nog samma fantasi hehehe
    men den var faktiskt lite söt den där sadeln..
    Åååå så mysigt ni har det... hoppas att du njuter av semstern
    Kramar till dig
    Sandra

    SvaraRadera
  5. Hahaha! Håller helt med DIG, men jag stör mig på dom där tre "taggarna" längst ner;.)

    Fårö är ju så otroligt vacker, men visst är det konstigt att ni måste värma er med en brasa i juli... Förresten skulle det inte sitta fel med en brasa här heller...

    SvaraRadera
  6. Haha, ja lite kul var det faktiskt men det kanske är hur vi tänker :) Mysigt med brasa när det är blåsiga kvällar. Kram Suss

    SvaraRadera
  7. Haha..ja när du säger det så var det lite lustig placering av purjon. Undrar om det bara blev så eller om det var nån som hade roligt när den gjordes ;) Vad fint det ser ut. Gillar stenmuren och blommorna. Jag har aldrig varit på Fårö. Ha de bästa dagar där.
    Kram Petra

    SvaraRadera
  8. Vilken fin cykel.....Det är ju så mysigt med en brasa även om det egentligen borde vara det i slutet av juli haha. Kram Anette

    SvaraRadera
  9. Hahaha, ja man kan ju verkligen fundera över purjolökens placering... Jasså du är på Fårö. Själv är jag på Gotland och var över på Fårö igår. Sååå vackert! Ha det gott! Kram Camilla

    SvaraRadera
  10. Jag håller med, haha. Det var min första tanke redan innan jag läste din text ;) Kram.

    SvaraRadera
  11. Haha, jag håller med :) Härliga bilder du bjuder på.
    Kram Pia

    SvaraRadera
  12. Helt klart felplacerad!!! Eller kanske helt rätt?!? ;-)
    Kram

    SvaraRadera
  13. Det ser helt underbart ut hos er på Fårö!
    Hoppas ni har en bra semester.

    Haha, löken... kanske är välplacerad? :-D

    SvaraRadera
  14. Jättefin cykel, men löken..... Hmmmmm.. Kram J

    SvaraRadera

♥ Det värmer att Du tar dig tiden att lämna ett meddelande ♥
Kram Susanne