måndag 6 juli 2015

Ljusglimtar från förra veckan

Det är snart ny dag, och redan Är en dag avklarad på nya veckan.

Det har verkligen gjort så mycket för mig att stanna upp 
och se att man faktiskt har så mycket att vara glad för, 
små som stora saker, 
och sen även tänka tillbaka 
Om vad som gav mig extra Värme och energi veckan innan .
Så Tack finaste  EVA  för inspirationen och uppstart av det här !! 
( hennes fina tekopp)

Mina ljusglimtar från i förra veckan som jag ser tillbaka på med tacksamhet 
  • Högläsning som får alla i familjen att bara vara och lyssna
  • Första doppet trots badkruka som jag är
  • Ljumna kvällar med fika och barnen badar vid bryggan
  • Barnens kramar
  • Att jag lever i ett land där vi har otroliga läkare och mediciner 
  • Närhet till havet o natur
  • Riktiga omtänksamma vänner
  • Dagar då orken är bra 
  • Härliga kämpande optimistiska underbara människor ❤️
  • Underbara bästaste bloggvänner 
  • Middagar ihop med hela familjen
Vilka var dina ljusglimtarförra veckan ??

denna Bild googlad

Vill du vara med att dela din Tacksamhet över gångna veckan eller bara läsa vad andra har skrivit... 

Nu borde Jag egentligen sova vidare för kroppen,  gav upp lite idag,
orken försvann, då hjärtat inte riktigt går som vi vill ..
Har fått öka doser på mediciner igen .. Vilket gör att jag är tröttare 
försöker hålla skenet uppe 
då jag inte orkar prata med alla på jobbet 
om hur jag egentligen mår ....
Det tar energi, så väl hemma somnar jag som en stock
Så därav denna sena tillbakablick, men bättre sent än aldrig ...;)
Har någon sagt 

Hoppas att Ni sötnosar som tittar förbi haft en helt underbar start på veckan
Ni är verkligen helt underbara !!! Glöm inte det fina blogg vänner 
❤️

7 kommentarer:

  1. Fiiint ♡ ...
    Texten är sååå bra/Natti Natti Kramen fina du!

    SvaraRadera
  2. Så oroligt att du inte mår bra :/ Hoppas det rätar till sig snart!
    Fint att läsa din lista :)
    Krya på dig! Kram

    SvaraRadera
  3. Härlig läsning, och jag hoppas du känner dig liiite piggare idag Tisdag. <3 Kramizz o ha en riktigt fin Tisdag/Laila

    SvaraRadera
  4. Så tråkigt att du är trött och inte mår så bra av medicinen. Hoppas att ni snart får rätt på det och att du snart mår bättre. Ha en fin dag! Kram Camilla

    SvaraRadera

  5. Så otroligt fin du är som ser och känner allt som är bra trots att du inte mår så bra. ♥

    Tankar och en stor kram till dig ♥

    SvaraRadera
  6. Så fin tacksamhetslista - livet pågår just nu... Stor kram

    SvaraRadera
  7. Så fint skrivet av dig, så många saker du lyfter fram i din tacksamhetslista! :)

    Ta väl hand om dig.

    Kramar/Anna-Karin

    SvaraRadera

♥ Det värmer att Du tar dig tiden att lämna ett meddelande ♥
Kram Susanne