lördag 18 juli 2015

Äntligen Semester



Som jag längtat, men nu är den äntligen här... Semestern i 4 hela veckor .
Och vi har bara bestämt att ta det som det kommer, 
ta hand om oss själva och varandra 
❤️
Kommer som sagt att blogga väldigt sporadiskt som flera av oss gör varje sommar, 
då jag också kommer prioritera tid med familj och vänner 
och att vara ute så mycket vi bara kan ;)
Så vi hoppas på Sol o Värme som alla andra ;)

Men självklart kommer jag ha svårt att hålla mig undan att inte läsa era underbara bloggar 
när jag har chansen ;) det vet ni som känner mig ;)
men nu vet ni varför det inte blir så mycket kommentarer och inlägg från mitt håll ;)

Men kommer att lägga upp desto mer bilder på instagram, 
och där hittar du mig på
   @Gemsofmylife

Jag hoppas att du tar hand om dig och har en mysig semester du med, 
vare sig det är permanenta semestrar som underbara BP skrev om 
eller "kort"semester som mig ;)
Puss till er finaste Boggisar

❤️ Kramisar Sanna❤️
- I farten ... from my iPhone

18 kommentarer:



  1. Ha en riktigt fin semester, njut fullt ut.... ☺

    Kramen ♥

    SvaraRadera
  2. Njut av fyra härliga veckor utan några planerade aktiviteter. Så ska det vara tycker jag.
    Önskar dig en toppen semester med fint och soligt sommarväder! Njut!

    SvaraRadera
  3. Åh så härligt att du också har semester nu! Jag önskar dig och de dina en underbar sådan! Kram Jennifer

    SvaraRadera
  4. Verkar vara perfekt att börja semestern nu! Jag är ledig tre veckor till, det känns helt ok.
    Ha det nu riktigt skönt på din semester! Kram

    SvaraRadera
  5. Ha en alldeles fantastisk semester ♡...
    /Kram fina du!

    SvaraRadera
  6. Jippie, semester!! Så gott med lite "lata" dagar och bara ta dom som dom kommer. Kan bli nog så bra. Och vad ni än hittar på så önskar jag er goá härliga dagar.
    Kram fina Sanna

    SvaraRadera
  7. Va trevligt att du hittade till min blogg, tycker det är så roligt med nya besökare och framförallt när ni kommenterar :)
    Min semester är inne på sista dagen, men jobbar bara en vecka och sedan f-ledig i två så det går bra ändå.

    SvaraRadera
  8. Jag ska genast leta upp dig på Insta - du tar så himla fina bilder!
    Ha nu en alldeles fantastisk semester så hörs vi när vi hörs ♥
    Kram

    SvaraRadera
  9. Psst - såg nu att du var privat på Insta. Jag har skickat en förfrågan, jag heter jagochdemina!

    SvaraRadera
  10. Åh va härligt med semester! Njut nu fullt ut av ledigheten! Jag har ett tag kvar innan jag går på semester, men är ju nyladdad med energi efter långledigheten, så det ska nog gå att vänta lite till :-) Kram på dej!!

    SvaraRadera
  11. Vad roligt att din svärfar kommer från Österrike :) Så vackert där! Och Edelweissen var verkligen inte lätt att hitta :)
    Ha nu en riktgt skön semester!!! Låter klokt att ta det lugnt och rå om varandra! Har tyvärr inte instagram. Om jag förstått det hela rätt så funkar det bara med mobil-bilder och jag är så dålig på att fota med mobilen. Kram

    SvaraRadera
  12. Ha en riktigt härlig semester!!
    Njut!
    Kram!

    SvaraRadera
  13. Önskar dig en fantastisk semester :) Med mycket "ladda-batterierna-tid" :)

    SvaraRadera
  14. Ha det underbart bra!!
    Kram Eva

    SvaraRadera
  15. Så underbart med semester! Njut nu i massor. Kram

    SvaraRadera
  16. Hoppas att du har en riktigt underbar semester!
    Kram

    SvaraRadera
  17. Ha nu en underbar semester. Kram.

    SvaraRadera

♥ Det värmer att Du tar dig tiden att lämna ett meddelande ♥
Kram Susanne