tisdag 16 juni 2015

Tisdagen

En del av oss läser böcker och kan somna med boken över huvudet. 
Så finns det dom som slocknar med datorn över huvudet ;) 
Min tokiga lillskrutta ❤️ hihi

Jag hoppas er tisdag varit bra, idag har jag varit och köpt vin och annan dryck till midsommarafton :)
Känns skönt att ha det klart !
Vi kommer fira med våra underbara vänner och grannar som vanligt!
Så det blir sill lunch, sen till midsommarfirande på fotbollsplan med dans, lekar och lotterier.
Efter blir det grillkväll och spel 
Vi kommer bli rätt många, vi är 16 personer i vårt sällskap med vuxna och barn :) 
så ni Förstår när vi sätter igång och spelar ..
Tyvärr är jag både dålig förlorare och vinnare haha ni förstår att spela spel mot mig ;)

Stor kram till er 
Sanna

12 kommentarer:

  1. Låter som en äkta svensk midsommar, härligt!

    SvaraRadera
  2. Jag har också handlat allt i kväll. Håller med dig - skönt att få det gjort. Underbart att få fira med barnen. Fin kväll till dig! Kram

    SvaraRadera
  3. Låter som riktigt trevlig fredag och midsommar. :-) Här blir det också en traditionell midsommar nere vid gamla fotbollsplanen med grannarna, där vår byaförening anordnar firandet. :-) kramizz Laila

    SvaraRadera
  4. Haha, dagens unga!!
    Vet inte riktigt vad som händer med vår midsommar, eftersom jag gick hem från jobbet i går och är sjuk..
    Er midsommar låter väldigt trevlig!
    Kram J

    SvaraRadera
  5. Haha, men gullungen då! :) Kram.

    SvaraRadera
  6. HAHA!!! ;)

    Låter som trevliga midsommarsplaner, likt våra ;)
    Hoppas ni får en härlig helg tillsammans <3

    KRAM

    SvaraRadera

  7. Ha ha ha, somnade hon med datorn över huvudet? skrattar, tänk om den kopierar innehållet i hjärnan? ☺☺☺ Stor kram ♥

    SvaraRadera
  8. Vi blir också många på midsommar, tionde året vi har det nu.. Det är skoj! Jag har förberett tårta (skall vara i frysen, perfekt)
    Haha Jag är nog som din dotter! Jag följer "orange is the New black" har somnat till första avsnittet tre ggr nu (nya avsnitt och säsong) har du sett den?

    Om jag inte kikar in så önskar jag dig en riktigt fin midsommar och att solen skiner på er
    Kram på dig <3
    Sandra

    SvaraRadera
  9. Låter som en härlig midsommar! Hoppas ni slipper regn! Själv ska jag jobba helga helgen ;-)

    SvaraRadera
  10. Men gud så himla gulligt!! Haha underbart! Kram o fin midsommar! Pernilla

    SvaraRadera
  11. Härligt med stor midsommarfest!!

    SvaraRadera
  12. Imponerad av att hon somnat med datorn över skallen, den är ju både varmare och hårdare än en bok :) Ha en trevlig midsommar

    SvaraRadera

♥ Det värmer att Du tar dig tiden att lämna ett meddelande ♥
Kram Susanne