fredag 5 juni 2015

T.G.I.F


Dagarna flyger förbi.. 
eller rättare sagt jag sover bort dom helt och hållet…
Jag kommer hem efter jobbet och somnar som en stock, äter middag och somnar igen för natten
Kroppen är helt slut, men tror det beror på att jag tar extra mediciner för hjärtat,
då det hoppar lite som det vill just nu…

Ikväll blir det tjejmiddag ( ok TANTMIDDAG ;) hos söta V, och jag hoppas att orken finns med, 
för det ska ätas massa god mat, spelas spel och få många skratt
Till värdinnan har vi köpt en present ihop, men får visa den sen ;)

Så idag vill jag Välkomna 
Fina Eva
Med bloggen TINIBELLI som följare
En Härligt Kreativ och Inspirerande blogg att besöka, om du inte gjort det !!!

Nu önskar jag er en alldeles underbar Fredag, med massa sol och värme
Var rädda om varandra 
Bild googlad

6 kommentarer:

  1. Hoppas du får en riktigt trevlig kväll!
    Det är Du extra värt och kan kanske behöva extra mycket just nu <3

    Kram

    SvaraRadera
  2. Nämen, det låter ju inget bra med ett "hoppande hjärta"...
    Sköt om dig och lyssna till kroppen! Är den trött så måste du vila.

    Ha så trevligt på tjejmiddan! :)
    Kram Jonna

    SvaraRadera
  3. Allts tjejtantmiddag är underbart! We love tanttjöt... : )

    SvaraRadera
  4. Det är ju skönt att du kan sova i alla fall, så att kroppen får vila <3. Skickar varma kraft-kramar till dig.
    Hoppas din kväll på tantmiddagen blir fantastisk.

    Kram Eva

    SvaraRadera
  5. Oj, så besvärligt det lät. Min kära make äter ju mycket mediciner efter sitt hjärtstopp, och han är ofta trött och slut ... Hopas du får ordning på detta och blir piggare :)
    Blir alldeles tagen av din sons konstverk.......... Det var nog det "finaste" och mest tydliga konstverk jag sett!!! Det borde han få ett stort fint pris för <3
    Önskar Dig och familjen en fin nationaldag idag, kram Kate

    SvaraRadera
  6. Hoppas att tjejtantkvällen blev toppen. Vila och ta det lugnt så mycket du bara orkar.Det är viktigt att lyssna på våra kroppar.

    Styrke kramar.
    Kram Kamilla

    SvaraRadera

♥ Det värmer att Du tar dig tiden att lämna ett meddelande ♥
Kram Susanne