lördag 6 juni 2015

Sveriges Nationaldag

Grattis vackra Sverige 
Jag hoppas att ni får en mysig nationaldag vad ni än hittar på ute i Sveriges avlånga land 

Vi hade en jättemysig spelkväll med tjejerna igår, 
massor med skratt och diskussioner ;)
Men kände mig lite som en svikare när jag sa att jag måste börja köra hemåt redan vid 23 tiden … 
Så slut ..
Ingen som tyckte men ni vet känslan att behöva avbryta ngt när alla har så trevligt. 

Eftersom det bara var jag och en till som inte druckit ngt
 kan jag lova att det var party i bilen hem också haha
Jag tror jag fick höra alla J:s otroliga dåliga låtar o musiksmak haha 
Men höll mig vaken iallafall när jag skulle köra ;)

Idag har jag bara tagit mig ur sängen ätit frukost och lagt mig i soffan ... 
Orken väck.. Men det var det värt ;)

Önskar mina fina bloggvänner en underbar lördag och nationaldag

8 kommentarer:

  1. Ha en underbar nationaldag! (Em och kväll)
    Hoppas orken kommer tillbaka snabbt.

    Kram

    SvaraRadera

  2. Jag önskar dig den bästa fortsättning av Nationaldagen, just nu är solen framme så det blir nog en fin kväll...

    Stor kram fina du ♥

    SvaraRadera
  3. Alltid trist att ryta upp. men orken säger sitt. Önskar dig också en fortsatt fin nationaldag. Hos mig ösregnar det. Kan jag få skriva på min blogg om Lillemans konstverk med texten till? Skriver inte mer än det skrev! Naturligvist lägger jag en länk hit till dig? Tycker det borde ses som jag sa; men bara om du och han gillar det?
    kram från mig

    SvaraRadera
  4. Låter som ni hade en toppenkväll. Och ibland är det bara så värt att vara orkeslös dan efter nåt kul.
    Ha en fortsatt fin nationaldag.
    Kram Petra

    SvaraRadera
  5. Trist att vara den som bryter upp först men så är det ibland. Vi var hos goda grannar i fredags kväll och då var det jag som kroknade vid 23-tiden och cyklade hem. Trist att lämna när alla andra stannar kvar men jag var så trött och dessutom skulle jag ju upp till jobbet igår.....
    Hoppas du mår bättre nu!
    Kram

    SvaraRadera
  6. Vd kul med en spelkväll med tjejerna. Och man brukar väl säga att man ska bryta på topp :). Den där bilresan lät rolig tycker jag. Hoppas att du fått tillbaka lite ork nu, trist när man tappar orken helt så där.
    Ha det toppen! Kram Jennifer

    SvaraRadera
  7. Vilken härligt somrig bild!
    Kram/Maria

    SvaraRadera
  8. Kul att du orkade en stund iallafall <3

    Kram

    SvaraRadera

♥ Det värmer att Du tar dig tiden att lämna ett meddelande ♥
Kram Susanne