torsdag 25 juni 2015

Snart välbehövlig helg...

Torsdag och snart är det helg, det var länge sen jag längtade så mycket efter ledighet ..
Känner i kroppen att jag verkligen behöver semester nu, 
men får vänta ett tag till ...
När har du semester ? 
Och varför blev det så ??
Vi tog sen semester för mannen inte kunde tidigare,
 just nu känns det som ganska bra val då det fortfarande är kallt ;)
Jag hoppas att du som tittar förbi har en underbar torsdag med massa roligt på gång !

Här ska /eller borde det lagas mat 
men just idag har jag ingen som helst inspiration, 
vet inte alls vad jag ska göra ...
Så lätta snabba middagstips mottages gärna :)

14 kommentarer:

  1. Ser fram mot helgen här oxå, varmt väder, 30+ är det utlovat så det ser jag fram emot :D
    Semester för oss blir det sista veckan i juli, det är då sambon kunde få ledigt.
    Idag ser jag fram mot min sons graduation :D, High School är över....
    Tortilla pizza snabbt och gott.
    Ha en bra Torsdag kväll

    Kram

    SvaraRadera
  2. Såååå ljuvliga Rosor & otroligt vackra foton ♡ ...
    Semesterlivet har inte börjat här ännu hos oss.

    /Kram & hoppas du får några mattips :)

    SvaraRadera

  3. Jag har haft en bra torsdag utan en massa roligt på gång. ☺

    Trevlig kväll och ha det bäst!

    Kramen ♥

    SvaraRadera
  4. Min torsdag bestod av sol sol sol. Väldigt varmt idag så många dopp har det blivit. Hoppas solen dyker upp till det är dags för din semester.

    SvaraRadera
  5. Här blir det också väldigt sen semester för att maken inte heller fick ledigt tidigare, jag kunde egentligen gå redan den 20 juli, men väljer att vänta in maken och börjar min semester den 3/8...har som tur var en lite längre ledighet mellan nattpassen i juli, det ser jag fram emot!
    Lätt middagstips? Hm...pastasallad?

    SvaraRadera
  6. Det blir semester här nu, en resa till Italien väntar. Kram Pernilla

    SvaraRadera
  7. Jag längtar oxå till helgen är så himla trött.
    Kram

    SvaraRadera
  8. Här idag blev det en testrunda med löpning ikväll, å de va glad jag som kom efteråt, orkade springa 10km, andnings kändes mkt bättre. :-) kjag jobbar 3 veckor till innan de e dags för semester. Kramizz å ha en jätteskön fredag imorgon/Laila

    SvaraRadera
  9. Kul att du kikade in hos mig, titta gärna in igen!
    Tårtan hittade jag på hembakat, tyvärr så var den hård trots att den stod framme 30-40 minuter innan vi åt så jag kommer inte göra den igen...
    Trevlig helg och semester ;-)

    SvaraRadera
  10. Jag har en veckas ledigt nästa vecka, ska in och jobba en vecka sen ska jag ha sammanhängande semester. Det blir att pussla så att semestern går ihop. Kram Anette

    SvaraRadera
  11. SEMESTER på 34:an, i nästan 6 veckor!!! Helt ofattbart... Men jag plockar ju ut all min ledighet på jobbet innan jag går över i egen regi. Det gör inget att det är kallt, njuter för fullt av ledigheten ändå. Bara att slippa ställa klockan 05.20 varje morgon....
    Fredagskram från Kate

    SvaraRadera
  12. Jag har semester, men hade gärna väntat ett par veckor med tanke på vädret.... I morgon blir det båttur, hoppas jag.
    Jag tycker det är snabbt och gott att steka champinjoner och bacontärningar, blandar sedan i créme fraiche franska örter+ en liten skvätt grädde. Blanda med pasta. Enkelt och gott. Ha en fin helg! Kram Stina

    SvaraRadera
  13. Alltså, usch vad dålig jag är på att kommentera dina (och alla andras) blogginlägg. Jag skäms.

    Jag har semester v29+31-33. Det blev så pga PP's jobb. Jag hade önskat annat, men jag anpassade min semester efter PP's för att jag vill vara ledig tillsammans med hoinom.

    Ska vi försöka ses nästa helg? Jag messa dig!

    SvaraRadera
  14. Jag går på min sista jobbvecka i morgon och är sen ledig i fem veckor. Maken har bara tre veckor och dom faller i mina mittveckor.
    Kram J

    SvaraRadera

♥ Det värmer att Du tar dig tiden att lämna ett meddelande ♥
Kram Susanne