onsdag 24 juni 2015

PaganiniKontraktet

Läser dom i helt fel ordning men funkar det också ;)
Efter Hypnosiören ( som jag inte heller läst ;) skrev paret "Kepler"
Den här boken
En flicka hittas drunknad , fast sittande i en båt som flyter, 
en man hittas hängd i ett rum med högt tak utan en enda möbel i , 
det ser ut som ett självmord men hur ....
En kvinna och en man jagas av för dom helt okänd man 
och han tycks inte ge sig förrän dom är döda 
Allt hänger ihop och det handlar om export av vapen  

En riktigt bra bok det här också men hade lite svårare att fastna 
som jag direkt gjorde för "Stalker" deras sista bok..
Men den får starka ❤️❤️❤️ av 5

Önskar er en underbar onsdag 
Ta hand om er 

8 kommentarer:

  1. Skönt med en bok att läsa så här på sommaren. Kram!

    SvaraRadera
  2. Skall försöka läsa mycket i sommar, så tack för tipset. Kram Camilla

    SvaraRadera
  3. Alla deras böcker är bra. Sandmannen är min favorit bland deras böcker. Dom är fantastiska på att skriva. Griper tag om en direkt från början.
    Ha en härlig onsdag.
    Kram Petra

    SvaraRadera

  4. Har Kepler i bokhyllan men inte börjat läst än.....
    Hoppas du får en fin fortsättning på onsdagen.
    Kram på dig ♥

    SvaraRadera
  5. Jag har läst dem alla, precis läst ut stalker. Tyckte nog att Paganini var den minst fängslande ;-) men bra allihop!
    Kram/ Maria

    SvaraRadera
  6. Jag har läst den första och den sista. Funkar hur bra som helst haha. Kram Anette

    SvaraRadera
  7. Jag har läst första (vilken det nu var hehe) men andra fastnade jag inte för så jag har inte läst med avKepler
    Har du läst Kristina Ohlssons böcker??? första heter "Askungar" en riktigt bra serie (tycker jag)

    Kram på dig
    Sandra

    SvaraRadera
  8. Stalker har jag läst och den var bra. Jaså det finns en ny bok igen. Läser bara ibland dessa böcker så denna bok får vänta. Har en bokhög att beta av plus nya böcker på G eller nygalma för det är begagnade böcker av Harry Martinsson som är på väg till mig. Tack för tipset! /kram

    SvaraRadera

♥ Det värmer att Du tar dig tiden att lämna ett meddelande ♥
Kram Susanne