söndag 7 juni 2015

Stormar i skärgården

God kväll härliga bloggisar 
Från ett mysigt varmt soligt avslut på gårdagen till att det i natt blåste riktiga höstStormar, 
och vi trodde nästan att taket skulle flyga iväg ett tag ...
Det blåste fortfarande Rejält ute på fm och vi hoppade vår båt tur vi tänkt att ta idag .. 
Och åkte och tittade efter skolavslutnings kläder till lillskruttan istället ..

Jag och bilåkning går inte ihop jag hatar som ni vet när folk kör för långsamt 
Blir stressad och får inte utlopp för stressen när lillskruttan är med ..
Försöker att inte svära inför barnen haha..
Kom fram till Nacka forum såååååå stressad att lillskruttan till slut sa att nu tar vi en paus och det blev det  på 
Joe & the juice
Med färskpressad godaste 
sportjuice 
innehållande 
Passionsfrukt, ananas o äpple 
Lillskruttan tog 
stressdown
Ingefära, jordgubbar o äpple 
Efter var vi båda glada (ok jag) och nöjda ;) och kunde handla vidare :)

Hoppas  Du haft en mysig söndag 
Kram❤️ Sanna

8 kommentarer:

  1. Ja, trafiken kan göra en galen! Det är bara att andas lugnt och härda ut. Ha en fin kväll! Kram Camilla

    SvaraRadera

  2. Oj blåser det så häftigt där ute, ja det är ju i skärgården. Jag gillar inte blåst och jag ogillar åska, är livrädd för åskan men det var jag inte tidigare för då tyckte jag det var spännande och gick gärna ut till blixten och regnet. Hoppas att blåsten inte förstör något och att den "blåser" iväg, ☺

    Kram på dig ♥

    SvaraRadera
  3. haha känner igen den där trafikstressen. Jag har knappt stuckit näsan utanför dörren pga blåsten

    SvaraRadera
  4. Ja jisses som det blåser hela tiden! Söndagen har bjudit på middag med fina vänner, det är aldrig fel:) /Emma

    SvaraRadera
  5. Ja kära min värld vilka stormar vi haft. Rena västkustvädret i inlandet där jag bor. Hoppas du är mindre stressad nu.
    Kram
    Ingela

    SvaraRadera
  6. Barn är kloka :)
    Gillar din bild av den molniga himlen - dramatiskt vacker!

    SvaraRadera
  7. DU skulle ju ha druckit en stress down!! ;-)
    Kram

    SvaraRadera
  8. Hoppsan vad det far iväg det där med stress! En bra "drink för det verkar det som". Mycket fin bild om än blåsten är väl frisk då och då!
    hadetbrakram!

    SvaraRadera

♥ Det värmer att Du tar dig tiden att lämna ett meddelande ♥
Kram Susanne