söndag 14 juni 2015

Vilket hantverk dom gjort



Det börjar bli klart ute nu, vi är så nöjda det blir så himla snyggt med stensättningen.
Vilket jobb dom gjort, det tar en duktig stensättare ca 1 dag att göra 5 kvm, och det är ett tungt jobb att välja hämta sten för sten så vi är riktigt imponerade av dessa killar och deras fantastiska jobb

Vi har frågat om dom kan hjälpa oss med en gång på baksidan och killen som varit här hela tiden ville absolut komma tillbaka hit ut :) 
Kanske beror det på att vi bjudit på kaffe och chokladbit eller kakor varje dag ;)
Dom kände sig välkomna och inte ivägen som dom sa:)

Hoppas du har en härlig söndag 

10 kommentarer:

  1. Fint, förstår att ni är nöjda. Ha en skön söndag. Kram J

    SvaraRadera
  2. Vilket fantastiskt väl utfört hantverk! Bra jobbat av dem :) Nu kan ni njuta av det i många år!

    SvaraRadera

  3. Men så snyggt det blev, det ser både levande och inbjudande ut, duktiga killar.... Värda sina kakor, hi hi hi.... Kram på dig ♥

    SvaraRadera
  4. Wow, supersnyggt! Verkligen duktiga så förstår att ni vill ha dem igen.
    Hoppas ni har en härlig söndag! Här vräker regnet ner så vi tog en vända till äventyrsbadet.
    Kram Jennifer

    SvaraRadera
  5. Riktigt fint! Kram Anette

    SvaraRadera
  6. Wooooh så fint! Det ser ut att vara en hel del kvadrat lagda! Lite kaffe är väl en trevlig gest att göra...

    Jag såg bröllopet och jag grät! Jag gillade hennes klänning och allt var hur bra och fint som helst! Jag satt nästan hela kvällen och kikade.... mannen serverade middagen i soffan hahah..
    Jag tyckte även Victorias klänning var snygg/cool!

    Hoppas du haft en fin helg
    Kram Sandra

    SvaraRadera
  7. Åh, så fint! Jag förstår att ni är jättenöjda. Vilket vackert hantverk. Fin ny vecka önskar jag dig! kramen

    SvaraRadera
  8. Jag förstår att ni är nöjda, de har gjort ett jättefint jobb! Kram Camilla

    SvaraRadera
  9. Waooo snyggt ♡ ...
    /Sommarkram

    SvaraRadera
  10. If you are looking for the best Bitcoin advertising network, take a look at MellowAds.

    SvaraRadera

♥ Det värmer att Du tar dig tiden att lämna ett meddelande ♥
Kram Susanne