måndag 22 juni 2015

Bättre sent än aldrig...

Så var det ny vecka, med nya möjligheter, 
men först gör jag min Tillbakablick på gångna veckans 
Ljuspunkter med Tacksamhet

Så det jag är Tacksam för och kan se tillbaka som ljuspunkter i förra veckan är...
  • Sonen äntligen hemma hela sommarlovet, visserligen jobbar han som seglingslärare men ändå hemma ❤️
  • Vackra blommor och vin av mannen , bara för att han kände för det ....
  • Champagne 
  • Sång
  • Underbar midsommar trots regn 
  • Härliga Goa vänner
  • Nya bekantskaper och vänskaper
  • Fantastiska ungdomar 
  • Solig underbar fortsatt helg
  • Promenad hem i ljuset trots tidig morgon 
  • Film med familjen
Vilka var dina ljuspunkter förra veckan ??

Inspiration av finaste EVA  som startat det här
(hennes Tekopp:)
Det gör verkligen så mycket att titta tillbaka på veckan som varit och
 hitta dom små ljuspunkterna/ sakerna som faktiskt spelar en större roll än man tror

Vill du vara med att dela din Tacksamhet över gångna veckan eller bara läsa vad andra har skrivit... 

Hoppas att Du som tittar förbi får en helt underbar start på veckan

10 kommentarer:

  1. Så underbart det låter med champagne, vin och blommor... för att inte tala om att ha sonen hemmavid hela sommaren... Nya bekanskaper är alltid tirevligt... Härlig och fin tacksamhetslista! Ha en riktigt bra ny vecka! Kram

    SvaraRadera
  2. Så mycket fint :) Mina tankar stannar lite extra vid "Promenad hem i ljuset trots tidig morgon" ... det låter så lugnt, så skönt. Tänker på liknande mornar ...
    Önskar dig en god fortsättning på veckan!

    SvaraRadera
  3. Jag tycker verkligen att dessa listor är så bra.....Varför gör inte jag så? Kram Anette

    SvaraRadera
  4. Detsamma till dig Sanna om en härlig start på den här veckan. <3 Kramizz Laila

    SvaraRadera
  5. Härligt med avbrott i vardagen och få umgås med vänner! T.o.m. så länge att man vandrar hem i gryningen. Kul!

    SvaraRadera
  6. Med risk för upprepning så säger jag det igen ... inte en enda negativ tanke får man läsa om i dessa inlägg och tack för det. Detta med att skriva om tacksamhet får även vi andra att bli varma av glädje. Tack för att jag fick läsa om din varma, äkta och positiva tacksamhet/ kram

    SvaraRadera
  7. Så upplyftande att läsa! Lovely!

    Kram Jenny

    SvaraRadera
  8. Gillar verkligen dina listor, måste ta tag i det och göra en jag också,
    ger så mycket energi.
    Kram Pia

    SvaraRadera
  9. Mycket gott och mysigt på din lista! Champagne är ju så gott!! Och vin och blommor hade du nog gjort dig förtjänt av :)

    SvaraRadera

♥ Det värmer att Du tar dig tiden att lämna ett meddelande ♥
Kram Susanne