måndag 15 juni 2015

Att Stanna upp

Att varje vecka verkligen stanna upp och se tillbaka på den gångna veckans Ljuspunkter har verkligen varit ett lyft för ens tankar och inre 
Tack för inspirationen finaste  EVA  som startat det här
(hennes Tekopp:) 


Så det jag är Tacksam för och kan se tillbaka som ljuspunkter i förra veckan är...
  • Sonen har kommit hem för sommarlov..
  • Sommarvärme
  • Flippisar
  • Ett glas vin till maten
  • Familjen samlad Äntligen
  • Många skratt och härliga samtal
  • Vänners omtänksamhet
  • Lukten av nyklippt gräs
  • Ljummen kväll
  • Popcorn ...att det kan vara så gott ;)
  • Ro att läsa böcker 

Vilka var dina ljuspunkter förra veckan ??

Vill du vara med eller bara läsa vad andra har skrivit…  hittar du det  HÄR

och citat att ta med sig är...
Bild GOOGLAD

Hoppas att Du som tittar förbi får en helt underbar start på veckan

11 kommentarer:

  1. Hela veckan var mycket ljus!
    Ljuskram

    SvaraRadera
  2. Jag tittar på din lista och nickar igenkännande - familjen samlad, popcorn (MUMS), ett glas gott till maten, skratt,samtal... livskvalité. Tycker det sammanfattades så fint i ditt citat! Stor sommarkram!

    SvaraRadera

  3. Så många små fina ting att vara tacksam över, fann lugn när jag läste....

    Kram finaste du ♥

    SvaraRadera
  4. Härligt att ta del av dina ljuspunkter!! Mina vet du ju redan!!
    Kram

    SvaraRadera
  5. Ler extra stort när jag kommer till "Flippisar" - det måste ju vara SÅ mycket bättre än Floppisar ;)
    Önskar dig en fin midsommarvecka!

    SvaraRadera
  6. Detsamma till dig goa Sanna om en underbar start på veckan! <3 Kramizz Laila

    SvaraRadera
  7. Vilken underbar lista! Nickar instämmande på alla punkter...utom flippisar och popcorn som jag gärna hoppar över :) Ha en skön ny vecka! Kram

    SvaraRadera
  8. Vilken härlig vecka! Och så fin stensättningen blev!!!
    Jag ser tillbaka på en fin vecka också, fick ju för första gången uppleva Gotland i helgen!! Så spännande!

    SvaraRadera
  9. Höjdpunkten för mig förra veckan var några extra timmar ledig och SOMMARVÄRMEN som kom på besök ;)

    KRAM

    SvaraRadera
  10. Sanna, idag postar jag ett inlägg på min blogg och länkar till ditt inlägg om Lille mans konstnärliga ådra, kom på att det funkar fint att göra så. Då blir det samma som du publicerade och ingen kopiering/skicka behövs!
    Eftersom du var med på att jag skulle få skriva om det, så går jag ut ifrån att det är ok, ville du skulle veta det!
    ;-) kram,

    SvaraRadera
  11. Så viktigt att se ljuspunkterna. Ibland glömmer man bort det.
    Bra du påminner mig!

    SvaraRadera

♥ Det värmer att Du tar dig tiden att lämna ett meddelande ♥
Kram Susanne