fredag 12 juni 2015

Äntligen...

Nu har sommar lovet börjat för båda barnen, 
i onsdags slutade sonen 1:a ring på gymnasiet och 
idag hade lillskruttan avslutning i 4:an på engelska skolan där hon går.
Dom hade skrivit små lappar till dom som skulle börja som nya 4or nästa år och lagt i sina bänkar, 

Efter blommor och kramar och fika med klassen
åkte vi och handlade nya skor till sonen och 
sen hem för första sommarlovsdoppet ...
Dom gjorde det trots att det bara var 15 grader i vattnet  burrrrr 
Doppade bara tårna och det kändes som is, men så har dom en mamma som är riktig stor badkruka ;)

Det har inte så mycket bloggande då jag har fått hem sonen och vi har verkligen massor att prata om 
så hoppas ni har överseende ;)

Hoppas du har en underbar fredag 

6 kommentarer:

  1. Brrr det där ser kallt ut! Dottern har också badat, men jag avvaktar..kram Stina

    SvaraRadera
  2. En härlig tid med flera veckors sommarlov....Det där ser kallt ut. Kram Anette

    SvaraRadera
  3. Jaaa nu är det sommarlov!

    En fin solig helg till dig!

    Kram Jenny

    SvaraRadera
  4. Underbart med sommarlov, min lilla är jämngammal med din stora. Hon gick också ut 2a ring, och min stora tog studenten förra fredagen. Mitt livs bästa dag!
    Kram J

    SvaraRadera
    Svar
    1. 1a ring ska det va såklart...

      Radera
  5. Säger också Brrr... badkruka som jag är ;-) Så härligt det är för barnen med sommarlov och ledighet: Kram

    SvaraRadera

♥ Det värmer att Du tar dig tiden att lämna ett meddelande ♥
Kram Susanne