lördag 13 juni 2015

Älskar Bröllop...

Jag bara älskar bröllop och finns det ngt bättre än dom kungliga :)
Alla dessa vackra klänningar, Glitter och vackra korteger .
Sofias klänning var fantastisk så vacker gjord av Ida Sjöstedt 

Såg Du den ? Vad tycker du om kungliga bröllop ?
Hiss eller Diss…

Ska erkänna att vi tycker det är lite extra kul då en av prästerna Michael Bjerkhagen döpte min son i Högalidskyrkan i Stockholm, för snart 17 år sen. 
en Lassie..
vet men någon sån ska man väl ha  haha….

Jag hoppas att er lördag varit helt underbar varm och solig som här...
Skickar er fantastiska människor en stor varm Kram

6 kommentarer:


  1. Jag tittade på bröllopet och det var modernt och väldigt fint, faktiskt väldigt minnesrikt....
    Det var ju roligt att Michael döpte din son, din son får vara stolt både över namn och präst. ☺

    Kramen ♥

    SvaraRadera
  2. Jag gillar också bröllop, och då gärna de kungliga bröllopen.. :-) Såg visserligen inte det i eftermiddags, för vi var inte hemma, men sitter just nu och tittar och ser alla tillbakablickar. De är såå fina alla. :-) Kramizz Laila

    SvaraRadera
  3. Så vackert. Kram Anette

    SvaraRadera
  4. ÄLSKAR! Kollar hela sändningen. Rojalist - javisst! :-)

    SvaraRadera
  5. Jag gillar att titta på dessa bröllop, men den här gången såg jag inte bröllopet. Fullt upp med att fixa utomhus nu när solen tittat fram och det varit lite varmt ute. Kram

    SvaraRadera
  6. Jag tittade inte eftersom jag jobbade heeeeela dagen igår. Men har sett bilder och de var väldigt tjusiga båda två!
    Kram

    SvaraRadera

♥ Det värmer att Du tar dig tiden att lämna ett meddelande ♥
Kram Susanne