tisdag 5 maj 2015

Orolig kycklingmamma


Min älskade Lilleman, är dålig och inte lite utan riktigt dålig i kräksjuka :(
Jag får en smärre Panik att inte kunna vara där och ta hand om honom, 
då jag vet hur hjälplös man blir i det läget ….

Vi har sagt att blir det inte bättre Till i morgon kommer vi åka ner…
se till att han får i sig det han behöver och pyssla om, tvätta allt mm.
Han är inte så stor i dessa lägen … 
och vem är det….
Att inte kunna behålla ngt och inte ha orken att försöka få i sig saker gör att han blir tröttare än ngnsin
vi har försökt få tag i skolsystern och se om vi kan få hjälp på ngt sätt, och även hans tränare..
Hoppas att dom återkommer idag

Jag gillar inte att han är så långt borta …jag vill ha hem honom nu

♥♥♥


Nu ska jag till Läkaren och KS för andra dagen den här veckan, idag är det koll på hjärta och deff..

Hoppas att Du som tittar förbi får en bra tisdag 


18 kommentarer:


  1. Hoppas så att du får besked att han blivit bättre idag. Magsjuka är allt annat än kul. :(

    Stor kram till dig ❤️

    SvaraRadera
  2. Nej fy så trist <3 Stora krya kramar till er

    SvaraRadera
  3. Våra små även om de är stora kommer alltid att vara våra små tror jag. Hoppas han kryar på sig fort. Kram Anette

    SvaraRadera
  4. Nej stackarn... hoppas att han mår bättre idag men förstår att du vill vara där och vem orkar ens förflytta sig när man åkt på det.. blä!
    Hoppas att det går bra hos läkaren för dig
    Stor kram Sandra

    SvaraRadera
  5. Åhh stackare, hoppas han mår bättre snart. Förstår paniken hos dig. Hoppas ditt läkarbesök gick bra.

    Kram

    SvaraRadera
  6. Usch då... vet att ens stora barn alltid är små...

    Kram!

    SvaraRadera
  7. Usch vad jobbigt att inte få vara nära och hjälpa. Hoppas han kryar på sig snabbt.
    Och en bamsekram till den oroliga "kycklingmamman" ;)
    Kram Petra

    SvaraRadera
  8. Usch, inte alls kul med kräksjuka. Och helst när man inte kan finnas till, förstår dig verkligen. Hoppas han kryar på sig snabbt. Kramizz Laila

    SvaraRadera
  9. Usch då, inte roligt med kräksjuka och jag förstår dig precis, man vill vara nära och pyssla om dom
    när dom är sjuka. Hoppas han kryar på sig fort.
    Kram Pia

    SvaraRadera
  10. Hoppas han mår bättre nu! Och att ditt besök idag var bra! Varm Kram!

    SvaraRadera
  11. Hoppas verkligen att han mår bättre nu!
    Usch, ibland är ungarna verkligen FÖR långt bort!

    SvaraRadera
  12. Åh, jag förstår VERKLIGEN din oro! Inte konstigt alls att vara orolig i det läget! Kräksjuka är så jobbigt och det är ju viktigt att få i sig vätska. Hoppas han mår bättre nu!
    Kram/Maria

    SvaraRadera
  13. Fy..och så är han inte hemma...
    Hoppas att han mår bättre nu!
    Kram!

    SvaraRadera
  14. Hoppas sonen mår bättre nu!
    Kram J

    SvaraRadera
  15. men oj, var är han någonstans din lille stackare? Och du kolla hjärtat!? Det låter inte kul heller. hoppas det gick bra. Kram Pernilla

    SvaraRadera
  16. Åh, jag är likadan! Hoppas det ger med sig snabbt. Hur gammal är han?
    Kram
    Ingela

    SvaraRadera
    Svar
    1. Han har precis fyllt 17 år
      Kram

      Radera
  17. Tack för era snälla omtänksamma kommentarer sötnosar ❤️

    SvaraRadera

♥ Det värmer att Du tar dig tiden att lämna ett meddelande ♥
Kram Susanne