torsdag 7 maj 2015

Nu blommar det...




Även här ute, så mycket blommor och härliga färger…. Att ta en promenad och njuta av allt som finns i naturen är magiskt även för en "fd men alltid " stads tjej som mig…

Lilleman mår mycket bättre men gårdagen spenderades med samtal och fix och hjälp :), han är min lilla hjälte som trots att vara helt utlakad gå och handla lite så han fick i sig ngt.
Sov en massa, men fick hela gårdagen behålla allt och kände sig och såg mycket bättre ut i går kväll  när vi pratade på skype.

TACK för eran otroliga omtanke ni sänder genom era kommentarer all kärlek till er

Så mitt iallt fick Mannen och jag för oss att fixa om igår kväll..flytta om helt ..haha
Så vi bytte matrummet mot "sällskapsrummet"..låter helt absurt men det blev faktiskt bra.. ;)

I matrummet hade vi utsikt över vattnet.. och i sofforna hade vi väl egentligen ingen utsikt mer en över vägen nedan och dom som körde förbi…
Vi tänkte att det är ju mysigare att efter middag slå sig ner i soffan och titta på utsikten över vattnet, och sen kan vi som våra grannar ha koll på alla som åker förbi haha när vi sitter och äter istället..

japp vi är som ett gammalt pensionärspar ;)

Men det blev som sagt hur mysigt som helst så vi tände ljus och drack ett gott glas vin och bara satt och prata om allt som hänt i början på veckan.. om jobb, vänner mm
En så där mitt i veckan lyx tid som man så väl behöver…

Ta hand om er nu och hoppas att ni får en underbar Torsdag

12 kommentarer:

  1. Vackra bilder och vackra blommor! :)
    Skönt att höra att Lilleman är på bättringsvägen.

    Tack för dina alltid så goa och fina kommentarer hos mig!
    Du är en fantastisk människa :) ♥

    Ha en bra dag!
    Kram Jonna

    SvaraRadera

  2. Så bra att Lilleman mår bättre :-)

    Att flytta om är roligt, jag gör det så ofta jag kan, hi hi hi...


    Idag har vi ytterligare en solig och fin dag och jag skall skynda mig ut och njuta av solen...

    Kramen och mås så gott ♥

    SvaraRadera
  3. Så skönt att killen mår bättre! Vet hur det är att dem på håll och man blir ju så orolig. Jättefina bilder och det är så härligt ute nu. Kul att förändra lite hemma och vilken härlig kvalitetstid med mannen! Kram

    SvaraRadera
  4. Åh :) var fick ni den energin ifrån? Har ni någon över så skicka den gärna ;)
    Skönt att grabben mår bättre :) Då mår säkert modershjärtat bättre också!

    SvaraRadera
  5. Så vackert det blommar ♡ ...
    Skönt att lilleman mår bättre/Kram

    SvaraRadera
  6. Vi har en fantastisk tid framför oss nu med vår och sommar, visst är det härligt :-) Så skönt med piggare lilleman och kul med lite ommöblering! kram

    SvaraRadera
  7. Så underbart vackert. Men du...ombyte förnyar sägs det. Kram Anette

    SvaraRadera
  8. Skönt att han är på bättrings vägen och stark att orka själv... man vet ju hur det är att vara helt urlakad, man vill ju inte röra en fene ;-)
    Lite ommöblering förnyar alltid, ja livet skall firas stort som smått...

    Kram på dig
    Sandra

    SvaraRadera
  9. Åh, så skönt att han är bättre. Hemskt när en "små" mår dåligt.

    Jag älskar att göra om hemma och fixa och trixa. Härligt när man blir nöjd också.

    Kram till dig

    SvaraRadera
  10. Vardagslyx är guld värt!! Skönt med barn på bättringsvägen.

    Sv; självklart får du fråga hur mycket du vill ang sjukdomen osv. Kroppen är ju fantastisk på många sätt, eller mindre fantastisk på andra sätt ;-) Ofta kan man mycket om sin egna sjukdom eller det man jobbar med om man jobbar inom sjukvården, annat är ett enda gallimattias... Jag ska försöka få till ett inlägg i helgen och svara så gott jag kan på dina frågor (och kanske lite till).

    Kram J

    SvaraRadera
  11. Så fina bilder. Skönt att sonen är bättre igen. Kul att ändra om hemma. Kram Suss

    SvaraRadera
  12. Tack för era fina kommentarer
    Bloggar hos er ❤️❤️❤️

    SvaraRadera

♥ Det värmer att Du tar dig tiden att lämna ett meddelande ♥
Kram Susanne