tisdag 19 maj 2015

Morgon Snabbis

Godmorgon sötnosar
Jag startar dagen med en snabbis….

Klockan : 7.40

Nu : Ligger och läser favvobloggar

Tidigare : Hållit mannen och lillskruttan sällskap under frukosten.

Kläder : Pyjamas sockor kofta,

Borde : Göra en massor, men åkt på influensan rejält nu, bara lyda kroppen och vila...

Längtar till : Att må bra..

Undrar : Om inte dessa influnsor borde ha kommit tidigare, är det inte sent nu på våren??

Känner mig : Trött, febrig, hängig och helt ur humör

Tycker att : Vad härligt med strålande sol ute för dom som kommer ut idag, ok lite avundsjuk ;)

Gillar : Att Lilleman kom ner till Göteborg och skolan, efter många om och men och förseningar pga ledningar som åkt ned i söndags

Gillar inte : Att det blev så sent som det blev, han var hemma kl 01.15 istället för 21.30 (som jag tyckte var sent ändå…) när man ska upp tidigt för träning i skolan dagen efter..

Måste bara säga att : Jag Älskar att blogga, det är ett lyft med alla fina människor i bloggvärlden, och jag tror/ vet att bara man börjar är det svårt att sluta ;)

Citat : 


Dagens lista hittade och lånade jag av söta PIA, och bild googlad och lånad

Hoppas att du som tittar förbi får en underbar Tisdag
Hittar Du på ngt kul idag ??

Nu ska jag ialla fall krypa ner i sängen och kurera mig..

12 kommentarer:

  1. Hoppas du snart mår bättre.
    Att börja dagen med en snabbis är inte så dumt :)

    SvaraRadera
  2. Krya på dig! Hoppas att du snart känner dig bättre! Kram Camilla

    SvaraRadera
  3. Usch då, du får krya på dig.
    Visst är det roligt att blogga :)
    Ikväll blir det fotboll, ska kolla när min brors son spelar, ska bli kul.
    Kram Pia

    SvaraRadera

  4. Krya på dig, jag känner att även jag håller på att drabbas av förkylning, huvudet banker...

    Kram på dig ♥

    SvaraRadera
  5. SJ i ett nötskal...
    Men du stackare, krya på dig <3
    Kram J

    SvaraRadera
  6. Krya på dig! Flunsan är inte kul

    SvaraRadera
  7. Krya på dig! Skönt att höra att du tar det lugnt i alla fall! :)

    SvaraRadera
  8. Idag har det bara varit jobb för min del och sen regnade eftermiddagen bort... Krya på dig:) Kram Emma

    SvaraRadera
  9. Krya på dig! Vilket fint citat. Jag har ett liknande på min blogg som säger: 'Life is like a camera. Just fokus on what’s important and capture the good times develop from the negatives and if things don’t work out – just take another shot.'

    SvaraRadera
  10. Hoppas du snart mår bättre. Ta hand om dig. Kram Anette

    SvaraRadera
  11. Krya på dig. Håller tummarna för att du känner dig bättre snart. Kram.

    SvaraRadera

♥ Det värmer att Du tar dig tiden att lämna ett meddelande ♥
Kram Susanne