lördag 30 maj 2015

Lördagsmorgon med prinskorvsTå

Bild Googlad och lånad

Den perfekta morgonen….
startar med att vi försover oss..
Lillskruttan ska på seglingstävling och jag och mannen tror den andra ställt klockan haha…

Men det går bra vi hade plockat fram allt redan i går, så det är bara att få i sig frukosten.
Men så ska jag hämta en sak vi glömt i köket och slår i lilltån, 
så jag tror den lossnat och skulle flyga iväg.

Men Inte den är kvar och blir snabbt tjock som en prinskorv och blåaktig, 
och jag kan knappt stödja på foten..
Tar ingen Bild tror ingen vill se denna blåa prinskorv haha
eller inte jag i alla fall ;)
Jag är så förbenat klantig…

Men fick inte i foten i skorna så det blev att stanna hemma :(
 Hoppas att Du haft en strålande morgon trots regn och rusk

Önskar dig en mysig Lördag

5 kommentarer:



  1. AJ - det gör så ont att slå i tån, nu var det länge sedan jag gjorde det, tack för påminnelsen nu sker det nog snart. :/ hi hi hi.... ☺

    Regnig marathonkram ♥

    SvaraRadera
  2. Men aaajjjj!!!! Det gör ju så förbenat ont att slå i tårna.
    Hoppas svullnaden och det onda försvinner snart.

    Kram

    SvaraRadera
  3. Vad tråkigt med foten. Hoppas att den snart är bättre.

    SvaraRadera
  4. Ajajaj! Hoppas det känns bättre nu och att svullnaden har gått ned. Kram Camilla

    SvaraRadera
  5. Gaaahhhh, aj som tusan. Låter som om du fått en spricka i den lilla rackarn... Hoppas verkligen att det känns bättre idag. Hoppas seglingstävlingen gick bra och att hon kom hem med ett bra resultat!
    Söndagskram från Kate

    SvaraRadera

♥ Det värmer att Du tar dig tiden att lämna ett meddelande ♥
Kram Susanne