fredag 15 maj 2015

Kalasdagar

Först Vill min LILLSKRUTTA TACKA för alla era fina gratulationer !!!

Maj är en födelsedagsmånad för vår familj.. och alla fyller år i en klunga
10:e fyllde lillebror 38 år
13:e fyllde lillskruttan 11 år
14:e fyllde svärmor 79 år
Så det har varit en del att fira här hemma
      
Lillskruttan firade vi här hemma med hela familjen samlad, och en massa paket blev det, med böcker och ritsaker, och bidrag till att fixa rummet..
Hon vill ändra om i sitt rum hon är ju en stor tjej nu..som hon sa 
Dagen före hon fyllde år börja hon rensa ur saker , böcker och filmer som hon hade blivit för stor för ;)
Dom fick jag ta med till jobbarkompisens dotter..
     
Jag hoppas att Du som tittar förbi får en härlig fredag 
nu måste jag krypa ner i sängen igen, då huvudvärken vägrar ge med sig helt den här ggr..

Var rädda om varandra

10 kommentarer:



  1. Jösses så många Oxar ni är, klarar ni hålla sams där hemma? hi hi,,, :-)

    En trevlig helg och jag hoppas du blir av med huvudvärken fortare än snart...

    Kramen ♥

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är oxarna som är dom lugna ;) KRAM

      Radera
  2. Så många att fira men kalas är ju kul. Hoppas huvudvärken ger med sig. Kram Anette

    SvaraRadera
  3. De blir stora så fort våra små.
    Hoppas du blir av med huvudvärken och får en riktigt bra helg! Kram Jennifer

    SvaraRadera
  4. Krya på dig! Så goda tårtor! Kram Stina

    SvaraRadera
  5. Har en oxe här hemma också, han råkar fylla år då jag är i Wien, hm, lite pinsamt...men får väl köpa något åt honom där kanske?
    Hoppas din huvudvärk är bättre!
    Nu ska jag vidare till jobbet. Kram!

    SvaraRadera
  6. ❤️ Hoppas ni haft en skön kväll utan huvudvärk. Svårt att hålla humöret på topp när värken inte vill ge med sig. Skickar hjärtliga kramar till hela din fina familj ❤️. Fick du mitt mail?
    Kramar Eva

    SvaraRadera
  7. Ett stort Grattis i efterskott till dottern, som nu blivit stor. :-) Jag hoppas verkligen din huvudvärk försvunnit inatt. Och sen vill jag bara nämna ( har ju nu läst lite ifatt :-)) att inlägget om pappan o sonen, så tankeställande säkert för många, och känslosamt. Kramizz o ha nu en riktigt skön helg/Laila

    SvaraRadera
  8. Många kalas blir det!

    Kram Jenny

    SvaraRadera
  9. Kram och tack för att ni tar er tid att skriva !!
    Kram

    SvaraRadera

♥ Det värmer att Du tar dig tiden att lämna ett meddelande ♥
Kram Susanne