måndag 25 maj 2015

♥ Gångna Veckans Ljuspunkter

Så var det ny vecka, med nya möjligheter, 
men först gör jag min Tillbakablick på gångna veckans 
Ljuspunkter med Tacksamhet

Så det jag är Tacksam för och kan se tillbaka som ljuspunkter i förra veckan är...
  • Sol
  • Huvudvärk o feber borta
  • Härlig konversation med dottern ;) 
  • Skratt
  • Ödmjuka människor
  • Min Lugna plats vid vattnet
  • Egen tid
  • Glada tankar
  • Behöver inte byta deffen ännu, 1/2 år till nästa koll :)
  • Över att ha världens bästa mamma (tack för att du alltid finns där)
Vilka var dina ljuspunkter förra veckan ??

Det här är en "bloggutmaning" som finaste EVA startat
(hennes Tekopp:)
Det gör verkligen så mycket att titta tillbaka på veckan som varit och
 hitta dom små ljuspunkterna/ sakerna som faktiskt spelar en större roll än man tror

Vill du vara med att dela din Tacksamhet över gångna veckan eller bara läsa vad andra har skrivit... 

Bild Googlad

Hoppas att Du som tittar förbi får en helt underbar start på veckan

11 kommentarer:


  1. Gillar din tacksamhetslista och att du är frisk i från din förkylning. :-)

    Det bästa av dag och en kram till dig ♥

    SvaraRadera
  2. Så skönt att du mår bra igen, hoppas det håller i sig! Skratt och egentid hjälper ju till att få oss att må bra :) Ha en fin vecka! Kram

    SvaraRadera
  3. Så härligt att din huvudvärk och feber försvunnit. Det sliter så att gå omkring med värk. Egentid behöver man - särskilt när kroppen inte mått riktigt bra. Fin ny vecka till dig med många nya ljusglimtar. Kram

    SvaraRadera
  4. Skulle kunna vara min lista, det är mycket jag är så tacksam och glad över. Kramisar Tina

    SvaraRadera
  5. Men åh vad skönt att huvudvärk och feber är borta!!!

    Jag har ju också en massa saker jag är tacksam över!
    Kram Malin

    SvaraRadera
  6. Så skönt att du är frisk igen! Ha det gott! Kram Camilla

    SvaraRadera
  7. Gott att din feber och huvudvärk har försvunnit. Fina listor du presenterar för oss.
    Och tack för dina fina ord hos mig. Ha en fin måndagkväll.
    Kram Petra

    SvaraRadera
  8. Så skönt att du mår bra igen :)
    Härligt att läsa din lista!
    Önskar dig en fin fortsättning på veckan!

    SvaraRadera
  9. Nu är jag ju ny här så jag måste fråga vad du menar med deffen?
    Resten förstod jag på egen hand ;-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Flåt mina egna små förkortningar ;)
      Det är en inopererad defibrillator som går in och ger elchock när hjärtat rusar ...
      En sån folk utifrån, som får hjärtstopp fast jag har den inne i kroppen och ligger och lyssnar på hjärtat hela tiden :)
      Därför kram

      Radera
  10. Det var ett bra citat ;-)
    Skönt att du mår bättre och deffen var bra...
    Här har helgen rusat iväg med roligheter och festligheter!
    Min tacksamhet/ljuspunkter är gårdagen i Göteborg med hela familjen. att jag har fina svärföräldrar som passade barnen lör till söndag så att min man och jag kunde åka till min lillebror på inflyttningsfest. Den där tiden på tu man hand som ibland behövs (tror min man var tacksam att jag körde hehe)

    Kram Sandra

    SvaraRadera

♥ Det värmer att Du tar dig tiden att lämna ett meddelande ♥
Kram Susanne