söndag 10 maj 2015

Fick du äta smet ?



Godmorgon Sötnosar !!!

Ni har väl inte missat underbara Williot, hans mamma har verkligen fångat alla underbara ögonblick och jag skrattar lika mycket varje ggr jag ser det här klippet....

Här är huvudvärken på G igen :( den vägrar ge med sig den här ggr ..och inte ens tabletterna hjälper.
Så nu blir det att krypa ner i sängen igen 
Eller så var det den goda drinken jag unnade mig igår ... ( en drink borde jag tåla och framför allt jag tyckte det kändes bättre ..men nä ... Tji fick jag ...

Puss o Kram till er och ha en underbar söndag trots regn och rusk

10 kommentarer:

  1. Krya på dig! ♥

    Kram Jonna

    SvaraRadera


  2. Jag älskade smet... :-)

    Du har nog en förkylning på gång kanske, jag har också en lite molande värk och jag brukar aldrig lida av huvudvärk...

    Krya på oss ☺

    Kramen ♥

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hoppas du mår bättre vännen !!!
      KRAM

      Radera
  3. Ha ha - ja det där klippet är helt underbart! Hoppas du sluppit huvudvärk idag och att dagen varit fin. Här har det regnat hela dagen......

    SvaraRadera
  4. Underbara barn! Jag fick äta smet - tills en gång när jag åt för mycket pepparkakssmet... Efter det har jag knappt smakat ;-)

    SvaraRadera
  5. Hihihi, det där klippet är underbart.
    Kram

    SvaraRadera
  6. Jag har ätit hur mycket smet som helst i mitt liv ;-). Kram J

    SvaraRadera
  7. Som vuxen brukar jag äta hälften av smeten och göra kaka på hälften. När jag var liten fick jag bara slicka visparna (räcker inte på långa vägar)

    SvaraRadera
  8. Tack sötisar hoppas ni kollade filmen för den är sååå värd att se ;)

    SvaraRadera

♥ Det värmer att Du tar dig tiden att lämna ett meddelande ♥
Kram Susanne