måndag 4 maj 2015

Äntligen Måndag, med min tillbakablick

Äntligen Måndag ;)
och det med tillbakablick av Tacksamhet på gångna veckans Ljuspunkter, det är en bloggutmaning som finaste EVA startat (hennes bild ), det gör mycket att faktiskt titta tillbaka och se att dom små ljuspunkterna faktiskt spelar en stor roll så Tack för den här iden och du hoppa på du med..

Så det jag är Tacksam för och kan se tillbaka som ljuspunkter i förra veckan är...
  • Spontanmiddag med min man
  • Se lillskruttan segla 
  • Grillning
  • härlig Valborgsmiddag med vänner
  • Små lappar med kärlek från dottern
  • Vacker granit
  • Att stenarna kom och vi kan börja lägga dom..
  • Gullvivor
  • knoppar och blad
  • Mysig frukost
  • Regndroppar mot fönstret, och att då sitta i värme inomhus
  • Skratt
  • Vänner som alltid ställer upp ..Love you
  • minskat medicinintag som funkar


Vill du vara med i Utmaningen Tacksamhet eller bara läsa vad andra har skrivit... 


Hoppas att Du som tittar förbi får en helt underbar start på veckan

9 kommentarer:

  1. Mycket fint att vara tacksam för :)

    Önskar dig med en underbar start på veckan!
    Kram Jonna

    SvaraRadera

  2. Varje kväll tar jag mig en stund och går igenom dagen, tittar på vad som skett och om det finns något jag kunde ha gjort annorlunda. Jag är en sådan där tacksam jäkel som kan känna tacksamhet över att bara öppna kylen, eller att ha en snyggt bäddat säng att kliva ner i... :-)

    Önskar dig det bästa av veckan, stor kram ♥

    SvaraRadera
  3. Ja nog är det viktigt att känna tacksam över allt bra här i världen.
    Önskar dig en bra start på nya veckan!
    Kram Jennifer

    SvaraRadera
  4. Underbart ♡ ...
    /Kram fina du & ha den finasate Våren!

    SvaraRadera
  5. Härliga minnen!
    Sv: Det är ju bara att bila upp hit. Då får du se Högakustenbron. Mat och husrum finns ju här :)
    Kram!

    SvaraRadera
  6. Regndroppar mot fönstret... Igår haglade det hos oss och allt började lukta vår. Vatten, jord och sol. Det var lycka! Varför kom jag inte ihåg det på min tacksamhhetslista? Tack för att du påminde mig. Kram

    SvaraRadera
  7. Fin lista där jag känner igen en del. Först blir jag glad och tacksam när jag skriver min egen lista, sen får jag samma känsla när jag läser er andras listor! Gäller att behålla den känslan när det snart är dags att åka på jobb. Surt att de inte la stenarna på rätt ställe, men nu får ni lite mer styrketräning :) Ha en fin vecka! Kram

    SvaraRadera
  8. Så mycket :) även när inte allt är bra finns det det som ÄR bra - gott att minnas det!
    Minskat medicinintag som funkar, det låter ju mer än bra :)

    SvaraRadera
  9. Kram och tack för era kommentarer
    Kärlek till er ❤

    SvaraRadera

♥ Det värmer att Du tar dig tiden att lämna ett meddelande ♥
Kram Susanne