fredag 3 april 2015

Nya Tabletter ...

Äntligen har Mina superfina bordstabletter som jag beställde från ANDREA har kommit :) 
Jag tycker dom är så stilrena och snygga i sin enkelhet och passar både till vardag o fest.

Efter en härlig sovmorgon och snart stor frukost kommer dagen spenderas i växthuset, ska göra om där inne med nya pallkragar , förbereda våren...mm.
Mannen min ska hjälpa mig med det som ska byggas och tur är väl det.. för om jag skulle göra det skulle det nog slarvas för att bli klart ;) har inte tålamodet som sagt…tränar fortfarande på det, Eller så är det bara skönt att mannen gör byggjobbet …och jag får pyssla med det jag tycker är roligt.. win win liksom, då han är fantastiskt noggrann och då blir det snyggt...

Lillskruttan ska plantera massa frön :)
Sonen ville bara vila , vi får nog dra ut honom.

Ha en mysig långfredag 
Puss & Kram ❤️


5 kommentarer:

  1. SÅ snygga!
    Åh nu får jag sån lust att ta tag i mitt hem och göra om lite. Men jag kan inte... behöver ju hantverkare :o

    SvaraRadera
  2. Alltid bra med win-win situationer, fast jag hade nog valt sonens linje... ;-)

    Glad Påsk!

    SvaraRadera
  3. Fina!
    Glad fortsättning på påsken
    Kram J

    SvaraRadera
  4. Kanonfina bordstabletter!

    Svar: Kul att din son går på Lerums gymnasium!

    SvaraRadera
  5. Tack för att ni tog er tid att kommentera 💗

    SvaraRadera

♥ Det värmer att Du tar dig tiden att lämna ett meddelande ♥
Kram Susanne