lördag 25 april 2015

Sneakpeak


God Morgon Sötisar ! 

Det händer sakta men säkert lite i taget här hemma :) 
Skiffret framför entrén har börjat läggas. El och vattenledningar mm är nedgrävna 
Massor kvar men så roligt när man ser vad fint det kommer bli, trots all kaos

Igår kväll var lillskruttan och jag själva, men när letsdance började ville hon gå ner och rita så jag fick titta själv ...
Jag trodde faktiskt att Marie skulle vinna, hon är ett proffs, men Ingmar har verkligen utvecklats och jag är imponerad av denna man som från ingen dans alls gick till det han gjorde igår, det är vad man kallar utveckling och det är väl det kanske programmet går ut på ?!

Jag skulle så gärna vilja gå och lära mig alla dessa danser, skulle inte du ? 
Blir du inte peppad av att se dom dansa 
Men mannen vägrar ...haha så jag får väl ta tag i det själv;)

Imorse blev det ändringar i planerna då både jag o lillskruttan kände oss hängiga och trötta :( 
Så inget in till stan idag, utan det blir en lugn förmiddag hemma istället

Men nu blir det morgonkaffe och filmmys 

Hoppas du som tittar förbi får en härlig Lördag

14 kommentarer:

  1. Jag har tänkt många gånger att jag ville vara med i Lets dance men har inte blivit tillfrågad än. :-)
    Tycker det ser så kul ut, men vet också att det ligger mycket jobb bakom.

    Kramen

    SvaraRadera
  2. Hemmamys är inte helt fel det heller :)

    Det blir jättefint vid er entré!

    Ha en trevlig och mysig dag!
    Kram Jonna

    SvaraRadera
  3. Aidå, inte kul att känna sig hängig, hoppas ni piggat på er och mår bättre. Har aldrig sett Let's dance, men jag älskar att dansa.....Kramisar Tina

    SvaraRadera
  4. Tyvärr har jag missat Lets Dance i år, jobbar alldeles för många fredagar! Men såklart vill man kunna dansa! Har också pratat lite smått med maken om att gå nån danskurs, men han är inte heller intresserad...

    SvaraRadera
  5. Jag missade Lets dance igår, men Marie är väldigt duktig. Mysig morgon ni fick! Älskar sådana morgnar. Svarade på ditt mail nyss. Kram Pernilla

    SvaraRadera
  6. Samma här, jag skulle gärna gå och lära mig dansa men får inte med mig mannen. :) Hoppas ni känner er bättre nu. Kram Camilla

    SvaraRadera
  7. Så trevligt med en mysdag! Måste erkänna att jag i år inte sett ett enda avsnitt av Let´s Dance. Kanske borde jag gå ut på play och titta på första och sista avsnittet... Fin fortsättning på helgen. /Helena

    SvaraRadera
  8. Fint det blir. Tycker det händer jättemycket hos er.
    Visst har Ingemar utvecklats mycket men Marie var ju såå mycket bättre, jag blev jättesur när han vann.... Kramis Suss

    SvaraRadera
  9. Men vad fint det ser ut att bli. Jag skulle vilja testa Bollywood dans jag skulle vara urkass men skoj skulle det vara :). Kanske borde skriva upp mig och sambon på en kurs...

    Kram

    SvaraRadera
  10. Fint det blir :), Marie borde ha vunnit kram Diana

    SvaraRadera
  11. Jag tyckte att Marie skulle vinna, hon var så överlägsen hela vägen... men Stenmark är ju en folk-favorit så det var ju inte en överraskande vinst ;-)
    Kram J

    SvaraRadera
  12. Visst dansade Marie bättre. Men Ingemar har absolut utvecklats mer. Och han är och förblir folkets favorit :)
    Ååå vad fint ni ska få det!
    Kram!

    SvaraRadera
  13. Roligt att se hur det utvecklas bit för bit. Lets dance har jag aldrig kollat på men Ingemar Stenmark är ju en favorit.
    Ha en skön söndag.
    Kram Petra

    SvaraRadera
  14. Tack för era kommentarer sötnosar
    Det värmer att ni tar er tiden
    Kram Sanna

    SvaraRadera

♥ Det värmer att Du tar dig tiden att lämna ett meddelande ♥
Kram Susanne