torsdag 9 april 2015

Snabbis...


Tid : 20.15

Nu : Precis ätit och sitter nu och jäser och läser underbara bloggar, och skriver snabblistan ;)

Tidigare : Jobbat, hämtat lillskruttan på seglingslägret 

Kläder : Jeans, linne och kofta

Borde : Gå och lägga mig, kroppen slut

Längtar till : Helgen … 

Undrar : Om jag ska gå på yogan i morgon , måste ju våga testa om det funkar med kroppen igen 

Känner mig : Hängig.. Och bara så där gråtfärdig hela tiden blää ( ok ska gå och sova ;)

Tycker att : Det är härligt att våren är på G , med knoppar tussilago och fågelkvitter ❤️

Gillar : Att det går ok att trappa ner medicinerna om än långsamt..

Gillar inte : Att det är lång tid till sonen kommer hem igen.

Måste bara säga att : Tack till mannen min, du vet varför ❤️❤️❤️  

Citat : Ord nedan till er sötnosar som tittar förbi så här på kvällskvisten



Så vill jag också välkomna

Härliga ANN-SOFIE 
Med Bloggen

&

Hon som faktiskt fick mig att börja länka nya följare 
Tack söta KATE (länkar dig igen ;)
med bloggen

&

Finaste MARIA 
med bloggen

Som följare i bloggen

Passa på att titta förbi deras underbara härliga bloggar !!

Nu säger jag GODNATT och Puss & Kram / Sanna


9 kommentarer:

  1. Intressant "dagens". Hoppas du får sova igen och är piggare imorgon. Kram Suss

    SvaraRadera
  2. Vilken kul och intressant snabbis. Den gillade jag.......Kram Anette

    SvaraRadera
  3. Gillar snabbisar ;-). Jag tar nog denna, om jag får och gör den i helgen. Får jag fråga hur gamla dina barn är?
    Kram j

    SvaraRadera
  4. Hoppas du får sova gott inatt! Kram

    SvaraRadera
  5. Hoppas du sover gott nu! Varm kram!!

    SvaraRadera
  6. Skulle just skriva att det var en mysig lista, så såg jag dina fina ord på slutet också! tack söta fina du för alla fina ord!
    Kram och ha en fin fredag!
    /Maria

    SvaraRadera
  7. Åh, älskar katten Gustaf.
    Svar: Åh så gullig du är, tusen tack kära du!
    Kram. ♥

    SvaraRadera
  8. Nu är det väl dags att vakna igen, eller? ;-)

    SvaraRadera
  9. Puss och kram och tack för era kommentarer :)
    Jag lånade listan hos Pia :) tyckte den var jätte bra också :)

    SvaraRadera

♥ Det värmer att Du tar dig tiden att lämna ett meddelande ♥
Kram Susanne