måndag 27 april 2015

Kvälls Snabbis...


DAGENS OUTFIT: Grå siden blus från Custommade,  jeans från Lindex, linne från HM och boots från Ecco.
DAGENS TANKE: Tyvärr inte bara en det är Många som snurrar i mitt huvud just nu
DAGENS KÄNSLA:  Värme
DAGENS HÄNDELSE: Hittade en daim på jobbet jag ännu inte hunnit äta upp Hurra haha
DAGENS LÅT: EARNED IT - THE WEEKND (50 shades of Grey) Inte hört den, lyssna HÄR
DAGENS VILL HA :  Hela Familjen Hemma
DAGENS SAKNAD:  Sonen, 
DAGENS DUMMASTE: Missade Provtagning idag … men får ta det i morgon..
DAGENS DROG: Kaffe… Alltid Kaffe
DAGENS ROLIGASTE: Lillskruttan som efter ha varit ute hos sigge deklarera per mobil att hon nu kom in, så sur på att hon var "tvungen" att kamma sigge när hon skulle titta på paddan ;)

DAGENS TRÅKIGASTE: Ont, men så är det när medicinerna börjar minskas :)
DAGENS FINASTE: Fortfarande dom vackra rosorna från mannen
DAGENS KRAM: Till min man
DAGENS PUSS: Till dottern som bara är så söt som argbigga ;)
DAGENS KÖP: Smörgåsgurka hihi dottern sa att det var minsann det endaste som behövdes
DAGENS GODIS : Daim
DAGENS HUMÖR: Strålande Glad
DAGENS AVSLUTANDE: 


God Natt och Sov Gott sötnosar, nu går denna tröttmössa och lägger sig

11 kommentarer:

  1. Älskar dina listor, många gånger känner jag igen mig.

    Ha en härlig kväll!
    Kram Eva

    SvaraRadera
  2. jag igen... :0) - om vi ska prata imponerad (tack förresten) så förstår inte jag hur man lyckas gömma ett Dajm? köper jag ett dajm så trycker jag in det på tvären i munnen och låter också väldigt "intressant" när jag svarar i telefonen...finns inte en chans att jag skulle missa en smula.

    Det gör mig imponerad, det är karaktär det!

    Kram och sov så gott :)

    SvaraRadera
  3. Fin outfit och fining som bär den.
    Ohhh Daim, jag har ju ätit upp dem som sonen hade med sig innan jul men nu kom jag på att jag har en mini bite size nånstans :D

    Sov Gott
    Kram

    SvaraRadera
  4. Snygging!!!
    Vilken härlig lista..förutom saknaden så..vet hur det känns!
    Å vilken härlig förkortning AWAB!!
    Sov så sött!

    SvaraRadera
  5. Trevlig lista!
    Kram/Maria

    SvaraRadera
  6. Fin lista, vännen och outfiten ser superfin ut! Önskar Dig en finfin tisdag, kram från Kate

    SvaraRadera
  7. Vad mysigt du har och tack för titten , vad glad jag blir ♥

    SvaraRadera
  8. Härlig lista du bjuder på! :-) Daim är min absoluta favorit. Gillade din outfit - himla snyggt! Kram

    SvaraRadera
  9. Jag lyssnar mycket på soundtracket från 50-filmen, den är så bra...
    Kram J

    SvaraRadera
  10. Tack finisar för era snälla kommentarer
    Kram

    SvaraRadera

♥ Det värmer att Du tar dig tiden att lämna ett meddelande ♥
Kram Susanne