tisdag 7 april 2015

My Greenhouse

Godmorgon denna härliga tisdag, önskar dock att jag inte skulle jobba utan kunde vara hemma idag med och bara fortsätta fixa för...

Det har hunnits med en massa annat än att äta god mat i helgen, vi har fixat i växthuset, tagit bort markstenar för att få in den nya planteringspallkragen min uberduktiga man snickrade ihop.
Fick en ny planteringsbänk byggd också, Tusen Tack min fina man, nu ska jord fyllas i planteringspallen, sen ska vi plantera för fullt :)

Vindruvsrankan står på plats och hoppas att den nu tar sig igen efter omplacering….
Lillskruttan har redan planterat solroser och avocado min duktiga lillskrutta, snart blir det tomater gurka, sallad mm mm

Sen kan vi sitta och njuta och bara vara i det mysiga växthuset love it..
Så fortsätter jag även idag med att Välkomna


underbara Ting med bloggen
&
Finaste Anki med bloggen
 &
Härliga Suss med bloggen
&
Mysiga Kicki med bloggen

Välkomna som följare här på min lilla Space i cybervärlden
Alla fyra väl värda besök på sin sida!!!

KRAM ❤️

8 kommentarer:

  1. Men...det där är ju växthuset jag skulle ha fått på min födelsedag! ;)
    När kan jag hämta den? ;)
    Kram!

    SvaraRadera
  2. Härligt att vårbruket är på gång :-)

    SvaraRadera
  3. Underbart med växthus ♡ ...
    Ha en underbar dag!

    /Kram

    SvaraRadera
  4. Superfint växthus!

    Vilken bra idé! Ska se till att lägga till dig i min blogglista - har helt glömt det!
    Kram Malin

    SvaraRadera
  5. Åh det låter ju så härligt med växthus, kan tänja mig att ni sitter där och njuter!
    Ha det gott! Kram Jennifer

    SvaraRadera
  6. Det är så mysigt med växthus! Men inget för mig, jag har inte tillräckligt med intresse för att hålla innehållet vid liv ;-)
    Kram J

    SvaraRadera
  7. Tack Sötnosar för era fina kommentarer
    Kram Sanna

    SvaraRadera
  8. Nu har jag sett länkningen! Tackar för det. Kram Suss

    SvaraRadera

♥ Det värmer att Du tar dig tiden att lämna ett meddelande ♥
Kram Susanne