lördag 11 april 2015

Lördag morgon

Det är fantastisk vackert där jag bor mitt ute i Stockholms skärgård :)
Att få gå en promenad på morgonen, höra fåglarna, och bara njuta av allt det här är verkligen mäktigt !!! 
Då är denna i grunden stadsmänniska ändå rätt nöjd över att bo här på landet ;)

Nu börjar det bli grått ute igen, men kan inte säga om det är molnigt eller sureldning som pågår hihi ...

Idag bär det av in mot staden för att träffa en härlig vän som varit bokat sen länge, få shoppa lite, prata och fika massor.
Ja allt det där man borde göra oftare :)

Stor härlig Lördags Kram ❤️ till er sötisar som tittar förbi / Sanna




9 kommentarer:

  1. Ja, det ser verkligen både vackert och idylliskt ut! :-)

    SvaraRadera
  2. Visst är det mysigt att bo vid skärgården! Jag har bott i Stockholm nästan hela mitt liv, men nu bor jag också på "landet" :-) och njuter varje dag faktiskt!

    Kram Malin

    SvaraRadera
  3. Att promenera i solen och lyssna på fågelkvitter är livskvalitet :)
    Hoppas du har haft en toppenlördag.
    Kram Petra

    SvaraRadera
  4. Låter som att du bor på ett perfekt ställe! Tokgillar skärgården!
    Tack för alla fina och snälla ord du lämnar hos mig! "Diamanterna" har jag vunnit i en julklappslek för ett antal år sedan. Vet att de kom från COOP, och kostade typ 30 Kr ;) Har sett likadan i någon butik, men kommer tyvärr inte på var just nu? Tror det var någon "billig" affär typ TGR, Rusta, ÖoB eller nåt....? Har du testat att googla? Hoppas du hittar dem! Säger till om jag stöter på dem någonstans!
    Hoppas du hade en mysig dag i stan. Jag och Mannen har också varit i stan ett dygn.
    Kram/Maria

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack , Vad mysig med egen tid med mannen..
      KRAM

      Radera
  5. Vilken härlig bild. Idag regnade det och ändå höll fåglarna ett j-a liv (vaknade vid 5) då hade jag velat ha fint väder så att jag kunde gå ut och njuta på altanen

    SvaraRadera
    Svar
    1. haha ja du får man inte sovmorgon när man vill kan vem som helst bli på dålgt humör
      PUSS

      Radera
  6. Skärgård och hav är det bästa som finns! En riktiga lisa för själen...
    Umgänge med en vän är lika härligt det. Hoppas ni hade en trevlig stund.
    Kram J

    SvaraRadera
  7. Tack som vanligt för era fina kommentarer ni är värda så mycket !!
    KRAM

    SvaraRadera

♥ Det värmer att Du tar dig tiden att lämna ett meddelande ♥
Kram Susanne