tisdag 7 april 2015

Kycklingmorsan tog vid..

Så här på påsken tog den kanske inte bara vid, UTAN över.. Ville inte alls att sonen skulle åka tillbaka till  till södra Sverige igen.. 
Skolan har ju inte ens börjat ,, dom har fortfarande Påsklov, men sonen ville absolut gå på seglingslägret som börjar i morgon…(jag visste ju det men hade förträngt det ville liksom inte veta det utan bara egoistiskt ha lilleman hemma )

Det är ju klart att han ska gå på sitt läger, men Igår kväll grät jag floder, och så även i morse ..kan inte fatta att det är så himla svårt.. blir så trött på mig själv…

Han stormtrivs och älskar sin segling, så varför blir jag så här gråtmild,  trodde det skulle bli bättre han har ju gått där nere på gymnasiet lite mer än en termin nu och det går bra för honom
Men igår gjorde det så där löjligt ont igen.

Kan det vara för att Jag stormtrivs att ha hela familjen samlad och det känns jobbigt att släppa iväg.

Ärligt trodde jag aldrig att jag skulle bli såhär !!, men idag undrar jag tom hur mina föräldrar vågade släppa ut mig att arbeta i stora vida världen som ung…
Dom var modiga dom ;) annat är det som sagt med kycklingmamman Sanna

Men Nu känns det bättre och sonen har kommit ner och vi har pratat, han är på strålande härligt humör och det gör inte annat än sprider sig även till mig….
Så det kanske blir bättre och bättre med tiden för den här kycklingmamman också ;)

Dagens outfit bestod av en Vit Tischa från Ginatricot, Svart Kavaj från Lindex och jeans från Replay

Önskar er en mysig Tisdagskväll
Puss & Kram
Från en trött (kyckling) Mamma Som gärna hade varit hemma
 den här veckan också och bara myst med familjen


12 kommentarer:

  1. Känner så väl igen mig. Grät floder när store F som bodde i Norge och hade varit hemma någon helg och hälsat på och skulle tillbaka. Nu har han flyttat hem igen så jag har den stora lyxen att ha alla mina killar hemma. Tror alltid jag kommer vara en kycklingmamma hur gamla killarna än blir. Du är superfin i din fräscha outfit, helt i min stil. Kramisar Tina

    SvaraRadera
  2. Det är ju görjobbigt att vara ifrån sina kids. Spelar ingen roll hur bra dom har det så är det jobbigt för en mamma. Roligt att se en bild på dig ..hej :)
    Kram Petra

    SvaraRadera
  3. Förstår att det är jobbigt, är lite av en kycklingmamma jag med även fast sonen är 24 och bott hemifrån i över 2 år ;)
    Kram

    SvaraRadera
  4. Va fin du är!
    Jo, det är svårt när de "små" lämnar boet..jag vet!
    Kram till Dig!

    SvaraRadera
  5. Bävar för den tiden...än så länge har jag båda hemma.
    Kram!

    SvaraRadera
  6. Våra barn är 3 och 10 jag kommer aldrig låta dom flytta... Jo kanske men jag förstår att det gör ont! Så många mil ifrån så är det ju himlans skönt att han har det bra och trivs bra...

    Kram Sandra

    SvaraRadera
  7. Åhh det är ju så jobbigt, hade (äldsta) sonen över här under jul och nyår och det var skitjobbigt att säga hej då på flygplatsen.

    Kram

    SvaraRadera
  8. Jag förstår dig....jag vill aldrig att mina killar flyttar haha. Kram Anette

    SvaraRadera
  9. Hihi, ja är också en riktig kycklingmamma :) kram Diana

    SvaraRadera
  10. Visst är det jobbigt ibland, att vara mamma och inte få bestämma... ;)
    Sänder en strykekram och hoppas att det känns liiite bättre nu, att det värsta liksom lagt sig :)
    /Maria

    SvaraRadera
  11. Tack för era snälla kommentarer och HEJ på er :)
    Önskar er en mysig fredagkväll
    KRAM Sanna

    SvaraRadera

♥ Det värmer att Du tar dig tiden att lämna ett meddelande ♥
Kram Susanne