lördag 4 april 2015

Glad Påsk

Här har det letats påskägg i snöblandat regn :) tur att häxan surtant var på bra humör idag och gav strålande ledtrådar var påskharen gömt dom ;)

Vi har små vackra påskägg i metall, som barnen och mannen fick leta efter... Och tur var väl att dom inte var av papp i det här vädret ... Själv satt jag och mumsade godis inne i värmen :) hihi 

Idag blir det påsklunch och lammgrillning och fullt upp .. Så jag passar på att önska er en mysig och GLAD PÅSK 

Stor puss & kram till er som tittar förbi ❤️


12 kommentarer:

  1. Du är smart du - jag skulle också ha suttit inomhus och mumsat :-)

    Glad Påsk!

    SvaraRadera
  2. Skönt att få vara Häxan Surtant, så att man får vara inne i värmen och mumsa ;)
    Påskkramar

    SvaraRadera
  3. Så fina ägg :-) Glad Påsk <3

    SvaraRadera
  4. åh vad fina påskägg!
    Svar: Nämen åh, tusen tack finaste du! Åh ja, den vita chokladtryffeln var så himlans god. Hoppas att du får en helt underbar påsk. ♥

    SvaraRadera
  5. Vackra ägg :) Väl värda att leta efter oavsett väder eller innehåll ;)
    Önskar er en fortsatt fin påskafton!

    SvaraRadera
  6. Håller mig också inne idag och mumsa på massor av gottigt. Önskar dig och familjen en riktigt Glad Påsk. Stor varm påskkram. Tina

    SvaraRadera
  7. Glad Påsk till dig med! Fina tabletter i inlägget nedan. Kram Stina

    SvaraRadera
  8. Glad påsk på dig, hoppas häxan surtant fortfarande är på gott humör ;) :)
    Min skrivmaskin har jag köpt av en äldre herre, från blocket. Om jag inte minns fel, så hade han haft den i sin familjs ägo sedan han var pojke och bodde hemma ? ;) Ja, den är verkligen fin! Ett tips är att leta på loppis och tradera m.m. Men den är as-tung ju, så det är inget att skicka med post... ;)
    Kram och glad påsk!
    /Maria

    SvaraRadera
  9. Hehe hade det varit snöblandat hade jag också suttit på insidan ;-)
    Hoppas du och familjen har en mysig påsk

    Kram
    Sandra

    SvaraRadera
  10. Låter härligt. Önskar dig det samma, en fortsatt fin påsk. Kram Anette

    SvaraRadera
  11. Verkligen fina ägg. Glad fortsättning på påsken. Kram J

    SvaraRadera
  12. Puss o kram och TACK att ni tar er tid att kommentera det värmer ni är verkligen bäst
    Sanna💗💗💗

    SvaraRadera

♥ Det värmer att Du tar dig tiden att lämna ett meddelande ♥
Kram Susanne